حمایت شورا از فعالیت‌های کانون های مساجد شهر رشت
حمايت شورا از فعاليت‌هاي کانون هاي مساجد شهر رشت
مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد؛

حمایت شورا از فعالیت‌های کانون های مساجد شهر رشت

حجت الاسلام حاجتي با اشاره به حمايت شورا از کانون‌هاي مساجد شهر رشت گفت: مساجد بستري مناسب و‌کاربردي و کم هزينه در حوزه فرهنگ هستند.
شناسه خبر : 48014 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با واثق کارگرنیا رییس شورای شهر رشت در ساختمان شورای شهر رشت در خصوص برنامه‌های اجرایی این ستاد و طرح‌های اجرایی در شهر رشت دیدار کرد.

حجت الاسلام رضا حاجتی در این نشست با قدردانی از نگاه حمایتی و دغدغه‌مند رییس شورای شهر رشت نسبت به موضوع مساجد، گفت: بستر کانون‌ها به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در شهر رشت کاملا فراهم است.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه شبکه کانون‌های مساجد شباهتی با پایگاه‌های بسیج در محلات دارند و نیازمند حمایت و توجه مسئولین هستند افزود: مساجد بستری مناسب و‌کاربردی و کم هزینه  در حوزه فرهنگ هستند که در کنار توجه به مقوله فرهنگ و مذهب در توسعه اخلاق نیز نقش بسیار مهمی دارند.

 

*حمایت شورا از فعالیت های کانون های مساجد شهر رشت

واثق کارگرنیا نیز در این نشست با اشاره با اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی هنری اسلامي هستند اظهار کرد: از طرح‌های پیشنهادی این مرکز در راستای ترویج فرهنگ اسلامی استقبال می کنیم و حمایت از این کانون‌ها در دستور کار شورا و شهرداری رشت قرار دارد.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه مساجد بهترین بستر به منظور جذب نسل نوجوان و جوان است تصریح کرد: باید زمینه‌های لازم را مهیا کنیم و با توجه به علایق فرزندان این شهر و دیار برایشان برنامه‌های فرهنگی هنری اسلامي تعریف شود.

وی تصریح کرد: مساجد بزرگترین مرکز شکل گیری انقلاب بود و باید این بستر برای تربیت نسل مومن و انقلابی تقویت شود.

در این ديدار مقرر شد به منظور آشنایی بیشتر شورا با شرح وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان و زمینه سازی به‌منظور همکاری‌های بیشتر در حوزه مباحث فرهنگی هنری، طی هفته آینده اعضای شورا بازدیدی از مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان داشته باشند.