تفاهم نامه همکاری کانون‌های مساجد گیلان با منطقه آزاد انزلی
تفاهم نامه همکاري کانون‌هاي مساجد گيلان با منطقه آزاد انزلي

تفاهم نامه همکاری کانون‌های مساجد گیلان با منطقه آزاد انزلی

در نشست مشترک مدير کانون‌هاي مساجد گيلان با معاونت فرهنگي منطقه آزاد انزلي مقرر شد تا تفاهم‌نامه همکاري با منطقه آزاد در راستاي ارائه خدمات فرهنگي، گردشگري، تفريحي به کانون‎‌ها و اجراي طرح‌هاي مشترک تفاهم‌ نامه‌اي منعقد شود.
شناسه خبر : 48002 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از گیلان، نشست مشترک دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با معاونت فرهنگی منطقه آزاد انزلی در راستای هم‌اندیشی و تعامل در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد برگزار شد.

علی مطهری در این نشست با بیان اینکه مسجد اولویت است و تلاش می‌شود تا فعالیت‌های مسجدی تقویت شود گفت: باید افراد باانگیزه برای اجرای فعالیت‌های مسجد محور مشارکت کنند تا این برنامه‌ها به خوبی برگزار شود.

معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: باید همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها حول محور مساجد شکل گیرد و همه امورات در مسجد مدیریت و برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه کادر انقلابی کشور باید از مساجد تربیت شوند تصریح کرد: جوانان باید مسجد محور و مسجد یاور باشند و در همه فعالیت‌ها مشارکت کنند تا کارکرد مساجد احیا شود.

مطهری از اعلام آمادگی منطقه آزاد انزلی در حمایت از فعالیت‌های مسجد محور خبرداد و بیان کرد: آماده هرگونه همکاری با کانون‌های مساجد در اجرای برنامه‌ها هستیم.

در ادامه این نشست، طرح‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های منطقه با محوریت مساجد تحت پوشش منطقه، چون برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان، مسجد پایگاه قرآنی، جشنواره مدرسه تئاتر شبستان،  طرح مثل چراغ و .. مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد تا تفاهم‌نامه همکاری با منطقه آزاد انزلی جهت ارائه خدمات فرهنگی، گردشگری و تفریحی به کانون‌ها، اجرای برنامه های مشترک و حمایت از فعالیتهای مسجد محور منعقد شود.