از اهدای بسته‌های لوازم التحریر تا مسابقه عکس خواهر و برادری در کانون زینبیه(س)
از اهداي بسته‌هاي لوازم التحرير تا مسابقه عکس خواهر و برادري در کانون زينبيه(س)

از اهدای بسته‌های لوازم التحریر تا مسابقه عکس خواهر و برادری در کانون زینبیه(س)

کانون زينبيه(س) خشکرودبار صومعه سرا برنامه‌هاي مختلفي مانند اهداي بسته‌هاي لوازم‌التحرير، مسابقه عکاسي، محفل ادبي، تجليل از دختران مسجدي را در بزرگداشت دهه کرامت برگزار کرد.
شناسه خبر : 47928 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

سودابه وحدانی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان، با تبریک دهه کرامت و اجرای برنامه‌های مختلف در بزرگداشت این ایام به همت کانون زینبیه(س) اظهارکرد: سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر که آغاز دهه کرامت است، در این کانون با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلفی گرامی داشته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار صومعه‌سرا ادامه داد: نشست بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب و لزوم گسترش این فرهنگ در جامعه برای اعضای خواهر به‌ویژه دختران عضو کانون برگزار و به سوالات و شبهات دختران که امروز در تیررس هجمه‌های دشمن قرار دارند، پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: در اين نشست پوسترها و نقاشي‌هايي با موضوع عفاف و حجاب تهيه و در اختيار کودکان و نوجوانان قرار داده شد.‌ همچنين هدايايي با محوریت حجاب به دختران اهداء شد.

وحدانی تصریح کرد: در سالروز ميلاد حضرت معصومه(س) با برگزاری نشست کتابخوان، کتاب مهتاب اهل بيت(ع) که بیانی از زندگی‌نامه این بزرگوار است،  به دختران عضو کانون معرفي شد.

وی از برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: این جشن باعنوان " بهترين دختر دنيا" در مسجد ولیعصر (عج) خشکرودبار برگزار و از دختران مسجدی تجلیل شد.

وحدانی اعلام کرد: همچنین همزمان با دهه کرامت و بزرگداشت این ایام که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا(ع) پایان می‌یابد، مسابقه عکس" خواهر برادري " ويژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار شد.

وی اهدای بسته‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در چهارمين روز از دهه کرامت به همت کانون زينبيه(س) و با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد گيلان و اداره فرهنگ ارشاد اسلامي شهرستان صومعه سرا بسته‌های لوازم التحرير و کتاب قصه تهیه و به دانش آموزان دبستان دخترانه شهيد وحداني ۲و۱ اهداء شد.

وی برپایی محفل ادبی، دیدار با خانواده شهدا، کمک به نیازمندان و محرومان، پخش شیرینی و شکلات و برگزاری جشن سالروز میلاد امام رضا(ع) را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در کانون زینبیه(س) خشکرودبار صومعه سرا اعلام کرد.