اجرای طرح نذر کتاب در مسجد جامع شاندرمن ماسال
اجراي طرح نذر کتاب در مسجد جامع شاندرمن ماسال

اجرای طرح نذر کتاب در مسجد جامع شاندرمن ماسال

همزمان با دهه کرامت طرح نذر کتاب و اردوي کودکان مهد قرآني در مسجد جامع شاندرمن ماسال برگزار شد.
شناسه خبر : 47857 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

عماد پوربابا اسطلخوار در گفتگو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از گیلان از اجرای طرح نذر کتاب در کانون حب المتین مسجد جامع شاندرمن ماسال خبرداد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به‌ویژه در میان اعضای نوجوان کانون اجرا شده است.

مدیر کانون حب المتین شاندرمن ماسال افزود: در قالب این طرح و همزمان با دهه کرامت، چندین جلد کتاب با عنوان «خاتون‌ و قومندان‌ » توسط يکي‌ از نمازگزاران‌ جهت مطالعه‌ و استفاده‌ علاقه‌مندان‌ به کتابخانه مسجد جامع شاندرمن اهدا شد.

وی ادامه داد: خاتون و قوماندان روايتي است عاشقانه و زيبا؛ ولي دردمندانه از زندگي شهيد مدافع حرم، ابوحامد لشکر فاطميون « عليرضا توسلي» از زبان همسر شهيد.

پوربابا در ادامه برگزاری مراسم هفتگي قرائت‌ دعاي توسل همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: این مراسم  با نواي کربلايي محتشم سليماني‌ و با حضور محبان‌ و ارادتمندان‌ اهل‌بيت‌ (عليه‌السلام‌) در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین محفل انس‌ با قرآن‌‌کريم‌ به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر با قرائت قاري مطرح استاني سيد ابراهيم خامسي در مسجد جامع شاندرمن دایر شد.

وی همچنین از برگزاری اردوي چندساعته مهد کودک قرآني در مسجد جامع شاندرمن خبر داد و گفت: این اردو با هدف آشنایی کودکان با مسجد، نماز و امام جماعت برگزار شد و کودکان در پایان به زيارت مزار شهدا رفتند.