از برگزاری جشن دهه کرامت تا افتتاح پویش کتاب‌خوانی در مسجد صاحب الزمان(عج)
از برگزاري جشن دهه کرامت تا افتتاح پويش کتاب‌خواني در مسجد صاحب الزمان(عج)
به همت کانون انصار الزینب(س):

از برگزاری جشن دهه کرامت تا افتتاح پویش کتاب‌خوانی در مسجد صاحب الزمان(عج)

پيرخندان از برگزاري جشن‌هاي دهه کرامت، تجليل از مسجدي‌ها و افتتاح پويش کتابخواني در مسجد صاحب الزمان(عج) بندرکياشهر خبرداد.
شناسه خبر : 47722 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

مژگان پیرخندان در گفتگو با روابط عمومي ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از گيلان از برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا خبر داد و گفت: این جشن به همت کانون انصار الزینب(س) پنج شنبه (۴ خرداد)در صحن مسجد و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عظیم دخت، مولودی خوانی کربلایی رضا احمدی و روایتگری  رزمنده مبارز آقای نراقی همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) روستای لب دریا بندرکیاشهر حضور کودکان و نوجوانان در این جشن را چشم‌گیر عنوان کرد و افزود: در این مراسم از فعالین مسجدی و کودکان و نوجوانان فعال که در برنامه‌های کانون و مسجد شرکت می‌کنند با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

 

وی از افتتاح طرح "هر خانواده یک سبد کتاب" در این مراسم خبرداد و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح با هدف ارتقا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در خانواده، سبد کتاب تهیه و تحویل  خانواده‌ها شد.

 

پیرخندان با اشاره به تلاش کانون انصار الزینب(س) در ترویج فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: تا کنون طرح‌های متفاوتی در راستای ارتقا سطح مطالعه فردی به‌ویژه در کودکان چون شنبه‌های کتاب و حلقه‌های کتابخوانی اجرا شده است اما طرح "هر خانواده یک سبد کتاب" یک گام فراتر رفته و خانواده را هدف قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه این طرح با موضوع آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه و موسسه فرهنگی خورشید گیل و دیلم برگزار می‌شود به تشریح جزئیات آن پرداخت.

 

 

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان در این پویش باید عکسی از خوانش کتاب دسته جمعی(عکس خانوادگی) را جهت شرکت در مسابقه به دفتر کانون انصار الزنب(س) ارسال کنند.