اجرای پویش کتابخوانی « هر خانواده یک سبد کتاب» در کانون انصارالزینب(س)
اجراي پويش کتابخواني « هر خانواده يک سبد کتاب» در کانون انصارالزينب(س)

اجرای پویش کتابخوانی « هر خانواده یک سبد کتاب» در کانون انصارالزینب(س)

پيرخندان از آغاز پويش کتابخواني « هر خانواده يک سبد کتاب» همزمان با دهه کرامت در کانون انصار الزينب(س) بندرکياشهر خبرداد.
شناسه خبر : 47642 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

مژگان پیرخندان در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان با تبریک دهه کرامت و لزوم ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) به‌ویژه فرهنگ رضوی در این ایام گفت: کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا بندرکیاشهر به منظور ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی کودکان با معارف اهل بیت(ع) برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) روستای لب دریا بندر کیاشهر از بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: این جشن با ختم سوره مبارک انعام و هدیه به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) همراه بود و به مناسبت روز دختر با برپایی مسابقه نقاشی جوایزی به دختران عضو کانون اهدا شد.

وی با اشاره به جشن بزرگ دهه کرامت در مسجد صاحب الزمان (عج) اظهارکرد: این جشن به همت کانون انصار الزینب(س) با سخنرانی حجت الاسلام عظیم دخت و با روایتگری حاج حجت نراقی پنج شنبه(4 خرداد) برگزار می‌شود.

پیرخندان از افتتاح پویش کتابخوانی « هرخانواده یک سبد کتاب» همزمان با جشن بزرگ دهه کرامت خبرداد و تصریح کرد: این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پویش با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» و «عفاف و حجاب» برگزار می‌شود گفت: خوانش و خلاصه نویسی کتاب، پاسخ به پرسشنامه داخل کتاب و عکس از خوانش دسته‌جمعی کتاب(خانواده) از محورهای این پویش است.

پیرخندان در پایان برگزاری مسابقه نقاشی در کانون انصار الزینب(س) را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: این مسابقه با موضوع " دخترم معصومه"، " دخترم یک فرشته"، " دخترم عفیف و باحجاب" ویژه دختران 7 تا 14 سال در کانون برگزار شد.