اجرای طرح «مسجد محله کرامت» در کانون‌های مساجد
اجراي طرح «مسجد محله کرامت» در کانون‌هاي مساجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبر داد:

اجرای طرح «مسجد محله کرامت» در کانون‌های مساجد

حجت الاسلام حاجتي از اجراي طرح «مسجد محله کرامت» در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان همزمان با دهه کرامت خبرداد.
شناسه خبر : 47622 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

حجت الاسلام رضا حاجتی در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان، از اجرای طرح « مسجد محله کرامت» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد و گفت: این طرح، شب نشینی با نشاط و کریمانه در مسجد محله است که همزمان با شب‌های دهه کرامت در مساجد استان اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به اهداف طرح افزود: توسعه پیوندهای اجتماعی با محوریت مساجد محله و ایجاد انس بیش از پیش مردم با همدیگر و همچنین رونق بیش از پیش مساجد با ارائه الگوهای جدید فرهنگ مسجدمحوری از اهداف طرح «مسجد محله کرامت» است.

وی ادامه داد: این طرح به صورت ویژه در هشتم ذی القعده که به‌نام " مساجد امید آفرین، پایگاه انتظار و اتحاد"  نام گذاری شده است، اجرا می‌شود.

حاجتی نحوه چگونگی طرح را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: مردم و اهالی محله با حضور خانوادگی در مسجد چند ساعتی را مهمان خانه خدا بوده و پس از نماز مغرب و عشاء مهمان کرامت همدیگر هستند و هرفردی در حد بضاعت خود از میهمانان پذیرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: در این شب نشینی مختصر با محوریت بزرگان محل و روحانی مسجد و به منظور آشنایی بیش از پیش و تقویت پیوندهای اجتماعی میان اهالی محل، میهمانان خود را معرفی کرده و احوال پرسی می‌کنند.