کانون‌های مساجد گیلان میزبان عاشقان حضرت معصومه(س)؛ از تجلیل از دختران نمونه تا اهدای گل
کانون‌هاي مساجد گيلان ميزبان عاشقان حضرت معصومه(س)؛ از تجليل از دختران نمونه تا اهداي گل

کانون‌های مساجد گیلان میزبان عاشقان حضرت معصومه(س)؛ از تجلیل از دختران نمونه تا اهدای گل

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با برگزاري ويژه برنامه‌هاي جشن و سرور ميزبان عاشقان و ارادتمندان حضرت معصومه(س) بودند.
شناسه خبر : 47475 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان، همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) کانون‌های مساجد گیلان اقدام به برگزاری مراسم‌های جشن و سرور کردند و با تکریم از دختران این روز را گرامی داشتند.

ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت شب گذشته و امروز درمساجد و کانون‌های فرهنگی هنری حضور پیدا کرده و با آذین بندی مساجد، پخش شیرینی و مولودی‌خوانی آغاز دهه کرامت را جشن گرفتند.

کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) جشن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر ویژه مادران و دختران را برگزار کرد. این مراسم که در مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) پل تالشان برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام عطایی و برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود.

کانون ثقلین رشت نیز با حضور در دبستان شهید سیاداتی مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) را با حضور پرشور دختران دهه هشتادی و نودی برگزار کرد.

جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در کانون فرهنگی هنری قائم (ع) هم برگزار شد. نشست بصیرتی عفاف و حجاب، قرائت قرآن و دعای توسل، مولودی خوانی و اهدای جوایز به دختران از برنامه‌های این جشن با مشارکت پایگاه مهدیه حوزه حضرت زینب( ع) بود.

مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر ویژه بانوان با سخنرانی دکتر مهدوی امروز(۳۱ اردیبهشت‌) به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج قدس و کانون فرهنگی هنری گل نرگس برگزار می‌شود.

مراسم باشکوه جشن ميلاد حضرت معصومه (سلام الله عليها ) با سخنراني و مولودي خواني حجت‌الاسلام صديقي امام قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه قدس و با حضور عموم مردم به همت کانون ولایت در مسجد جامع چهارمحل رودبار برگزار شد.

جشن آغاز دهه کرامت نیز به همت کانون صالحین در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد جامع وليعصر(عج) پائين بازار با سخنراني حاج آقا فرجي و مداحي کربلايي احمدپور برگزار شد.

کانون حضرت فاطمه(س) آستانه اشرفیه همزمان با اول ذي‌القعده، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، امروز(31 ارديبهشت) در جمع دانش آموزان عضو کانون در مدرسه محل تحصيل شان حضور يافت و با اهداي هدايايي از آنان تجليل بعمل اورد.

همچنین تعدادی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با پخش شیرینی این روز بزرگ را جشن گرفته و ارادت خود را به بانوی آب و آینه خود نشان دادند. برخی از مدیران کانون‌ها نیز به همراه اعضای خود به دیدار مادران و دختران شهید رفته و با اهدای گل، آنان را مورد تکریم قرار دادند.