همت نوجوانان کانون شهید فخری زاده/ نماهنگ « درد آشنا» رونمایی می شود
همت نوجوانان کانون شهيد فخري زاده/ نماهنگ « درد آشنا» رونمايي مي شود

همت نوجوانان کانون شهید فخری زاده/ نماهنگ « درد آشنا» رونمایی می شود

حجت الاسلام ضابطي از رونمايي از نماهنگ «درد آشنا» به همت گروه سرود سليماني‌هاي کانون شهيد فخري زاده لنگرود خبر داد.
شناسه خبر : 47461 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

حجت الاسلام مجتبی ضابطی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان با اشاره به تهیه نماهنگ « درد آشنا» به همت کانون شهید فخری زاده لنگرود، اظهار کرد: این نماهنگ تلفیقی از فیلم و سرود است که به همت 30 نفر از اعضای کودک و نوجوان کانون اجرا شده است.

مدیر کانون شهید محسن فخری زاده با بیان اینکه سرود این نماهنگ در مورد حضرت معصومه(س) است که سال پیش به همت دهه هشتادی‎های لنگرود در شرق گیلان اجرا شد افزود: این نماهنگ همزمان با دهه کرامت از شبکه‌های ملی و استانی پخش می‌شود و امروز(31 اردیبهشت) در مراسم جشن روز دختر در مسجد جامع لنگرود رونمایی می شود.

وی از اجرای عمومی سرود « درد آشنا » توسط گروه سرود سلیمانی‌های لنگرود در دهه کرامت خبرداد و بیان کرد: این سرود از فردا در اماکن عمومی شهر و مراسم‌های بزرگداشت دهه کرامت اجرا می‌شود.

ضابطی با بیان اینکه گروه سرود سلیمانی‌ها از 2 سال پیش در کانون شهید فخری زاده راه‌اندازی شده است تصریح کرد: گروه سرود سلیمانی‌ها در مناسبت‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازد که تاکنون سرودهایی با موضوع اهل بیت(ع)، حضرت زهرا(س)، امام علی(ع) و میرازکوچک خان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه «درد آشنا» کاری مشترک از گروه سرود سلیمانی‌ها و گروه رسانه‌ای آرمان کانون شهید فخری زاده است اذعان کرد: تدوین این نماهنگ بر عهده نوجوانان عضو کانون بوده که از اواسط فروردین آغاز شده و 40 روز به طول انجامید.

گفتنی است، ماجرای این فیلم کوتاه در مورد تکخوان گروه است که هنگام سفر برای ضبط سرود در شهر مقدس قم، با بیماری و عمل جراحی مادرش مواجه می‌شود. از آن جایی که این مادر علاقه فراوانی داشت که فرزندش در این سرود باشد، ادامه ماجرا در بیمارستان پیش می‌رود و.....