مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان تا 30 تیر تمدید شد
مهلت ثبت نام در مسابقات قرآني مدهامتان تا 30 تير تمديد شد

مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان تا 30 تیر تمدید شد

حجت الاسلام حاجتي از تمديد مهلت ثبت نام درمسابقات قرآني مدهامتان تا 30 تير خبر داد و خواستار شرکت گسترده بچه مسجدي‌ها در اين رويداد بزرگ شد.
شناسه خبر : 47346 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان، نشست کانون‌هاي‌فعال فرهنگي و هنري مساجد شهرستان سياهکل با حضور حجت الاسلام محمدعلی کریمی امام جمعه شهرستان سیاهکل،  حجت الاسلام رضا حاجتي مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان  و مدیران و رابطین کانون‌ها عصر چهارشنبه(27 اردیبهشت) در دفتر امام جمعه سياهکل برگزار شد.

 حجت الاسلام محمدعلی کریمی در این نشست با بیان اینکه مسجد یک معروف است و از مسجد فاصله داشتن و بی‌توجهی به مساجد مصداق منکر است گفت: توسعه و گسترش فعالیت‌های مسجدی و مذهبی راهکارهای مقابله با دشمنی است که جوانان را در تیررس حملات خود قرار داده است.

امام جمعه شهرستان سیاهکل فعالیت‌های مسجد محور را بستری برای ایجاد فضای اخلاقی و معنوی در جامعه به‌ویژه برای جوانان دانست و افزود: باید با فعالیت‌های مسجدی و جذب جوانان به این مکان مقدس توطئه دشمن را در تضعیف باورهای دینی خنثی کنیم.

وی در پایان با تاکید بر حمایت از فعالیت کانون‌های مساجد، خواستار گسترش معارف دین با بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های مساجد در جامعه شد.

حجت الاسلام رضا حاجتی نیز در اين نشست با تاکید برجایگاه ویژه مسجد در حکمرانی اسلامی گفت: گفتمان سازی انقلاب اسلامی باید در مساجد و توسط کانون‌های مساجد تقویت شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مسجد باید در راس امور بوده و محور همه فعالیت‌ها باشد خواستار بهره گیری از ظرفیت کانون‌های مساجد در مناسبت‌های مختلف به‌منظور توسعه فعالیت‌های مسجد محور شد.

وی در ادامه به تبيين برنامه‌هاي اين ستاد به ويژه مسابقه قرآني مدهامتان، مسجد پايگاه قرآني، مثل چراغ و ... پرداخت و اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان امسال در رشته‌های قرائت تحقيق، قرائت تقليدي، قرائت ترتيل، مفاهيم، معارف اهل بيت(عليهم السلام)، اذان، حفظ کل، حفظ جزء  ۳۰، مکبري، ‌قرائت نماز و استعداديابي برگزار می‌شود.

حاجتی با تاکید بر شرکت قرآن آموزان مسجدی در رویداد بزرگ قرآنی بچه‌های مسجد اظهارکرد: 30 تیر آخرین مهلت ثبت نام در شانزدهمين جشنواره قرآني "مدهامتان" است و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس  https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه کنند.