گفتمان انقلاب باید در مساجد تقویت شود
گفتمان انقلاب بايد در مساجد تقويت شود
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

گفتمان انقلاب باید در مساجد تقویت شود

حجت الاسلام حاجتي گفت: تبيين گفتمان انقلاب اسلامي بايد در ايام رحلت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) با محوريت مساجد توسط کانون‌ها تقويت شود.
شناسه خبر : 47214 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از گیلان؛ حجت الاسلام رضا حاجتی در جلسه ستاد ارتحال امام که با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار برگزار شد با تاکید بر مسجد محوری و نقش کانون‌های فرهنگی هنری در همه برنامه‌ها گفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی باید در ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با محوریت مساجد توسط کانون‌ها انجام و تقویت شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر اینکه برنامه‌ها با رویکرد گفتمان‌سازی انقلاب و با محوریت مساجد برگزار شود افزود: کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های مختلف ارتحال امام (ره) در مساجد و معرفی آرمان‌ها و اهداف آن شخصیت بزرگ است.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ابزار هنر در تمدن‌سازی نوین اسلامی اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ابزار هنر در این راستا گام‌های مهمی برداشته است و می‌تواند با این ابزار اتفاقات خوبی را در مناسبت‌های ملی و مذهبی رقم بزند.

حاجتی در پایان  به تشریح فلسفه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و وظایف آن در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی پرداخت.