نخستین نمایشگاه مد و لباس در گیلان افتتاح شد
نخستين نمايشگاه مد و لباس در گيلان افتتاح شد
با همکاری کانون‌های مساجد گیلان؛

نخستین نمایشگاه مد و لباس در گیلان افتتاح شد

نخستين نمايشگاه مد و لباس برندهاي مطرح کشور در تالار مرکزي رشت افتتاح شد.
شناسه خبر : 47131 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان، نخستين رویداد و نمايشگاه عرضه مد و لباس توسط برندهاي مطرح کشور با حضور مردم و مسئولان در تالار مرکزي رشت افتتاح شد.

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حضور 90 برند مطرح کشور در حوزه عرضه، طراحی، تولید و عرضه لباس متناسب با عفاف و حجاب در این رویداد خبرداد و گفت: این نمایشگاه می‌تواند کمکی برای تهیه البسه متناسب با زیست عفیفانه که یکی از دغدغه‌های خانواده‌هاست، باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سه روز متوالی تا جمعه(22 اردیبهشت) میزبان مردم گیلان است افزود: فروشگاه‌های عفاف و حجاب استان گیلان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با این برندها جهت تولید و عرضه پوشاک اسلامی، قرارداد همکاری امضا کنند. 

این نمایشگاه در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در راستای زیست عفیفانه، با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان دایرشد که وظیفه اطلاع رسانی و تبلیغ نمایشگاه بر عهده مسئولان کانون‌های مساجد بوده است و در این راستا 5 هزار بن تخفیف خرید از سوی مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری بین مردم به ویژه جوانان توزیع شد.