مشارکت کانون‌های مساجد در برپایی نمایشگاه مد و لباس بانوان گیلان
مشارکت کانون‌هاي مساجد در برپايي نمايشگاه مد و لباس بانوان گيلان

مشارکت کانون‌های مساجد در برپایی نمایشگاه مد و لباس بانوان گیلان

نمايشگاه عرضه مد و لباس بانوان با حضور برندهاي مطرح کشور و با مشارکت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در تالار مرکزي رشت داير مي‌شود.
شناسه خبر : 46864 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گيلان، جلسه هماهنگی نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان گیلان به منظور مشارکت هرچه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد فرهنگی امروز(چهارشنبه، 13 اردیبهشت) در محل دبیرخانه کانون‌های هنری مساجد استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام «رضا حاجتی» سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در این جلسه گفت: برگزاری رویدادهای اینچنینی در زمینه عفاف و حجاب یکی از بهترین ابزار جهت مقابله با توطئه‌های دشمن که بانوان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند، است.

وی «حجاب» را لبه تیز درگیری تمدن اسلام با جبهه تمدن غرب دانست و افزود: حجاب نقطه‌ای است که ما را در تقابل با استعمار فرهنگی غرب قرار می‌دهد که با ترویج مد به دنبال حذف عفاف و حجاب در جوامع مختلف علی الخصوص جامعه ما هستند.

حاجتی تاکید کرد: خط مقدم مقابله با این بدحجابی‌ها، مبارزه با علت است نه معلول و باید به دنبال حذف علت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دین اسلام است که باید به شیوه صحیح اجرا شود اذعان کرد: هنر ما باید حذف علت‌ ها باشد و با برنامه‌ریزی دقیق، دسترسی به پوشاک اسلامی باکیفیت و ارزان را برای عموم بانوان فراهم کنیم تا با این اتفاق بتوانیم حداقل مقابل یکی ازعلت‌ها که تعیین مد توسط دشمنان جامعه اسلامی است، بایستیم.

در ادامه این جلسه سعید جام آبادی، مجری نمایشگاه مد و لباس با بیان اینکه این نمایشگاه چهارشنبه(20 اردیبشهت) در تالار شهر افتتاح می‌شود افزود: دسترسی بانوان عفیفه به پوشاک اسلامی باکیفیت و قیمت مناسب سخت است و با برپایی نمایشگاه تلاش در رفع این معضل داشتیم.

وی این نمایشگاه را اولین و خاص‌ترین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان با حضور برندهای معروف دانست و ادامه داد: با شناسایی تولیدی‌هایی مناسب و باکیفیت توانستیم این نمایشگاه را در6 استان کشور دایر کنیم و هفته آینده مهمان استان گیلان هستیم.

جام آبادی با اشاره به مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری نمایشگاه و استفاده از ظرفیت بانوان مسجدی برای دعوت از افراد جهت خرید محصولات حجاب باکیفیت اذعان کرد: چهار هزار بن تخفیف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.