بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان از کانون فرهنگی هنری شهادت رودسر
بازديد سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد گيلان از کانون فرهنگي هنري شهادت رودسر

بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان از کانون فرهنگی هنری شهادت رودسر

سرپرست ستاد کانون‌هاي مساجد گيلان از کانون فرهنگي هنري شهادت مسجد سيدالشهداء(ع) رودسر بازديد و در جريان فعاليت هاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 46333 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۲۱

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد از استان گيلان، حجت الاسلام رضا حاجتي از کانون فرهنگی هنری شهادت مسجد سيدالشهداء(ع) شهرک انصاري رودسر بازديد کرد.

بر پايه اين گزارش سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در جمع نمازگزاران  این مسجد با اشاره به اهميت احياي فعاليت هاي مسجد محور که مهم ترين وظيفه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد،است گفت: کانون هاي فرهنگي هنري پايگاه هايي براي جذب قشر جوان و نوجوان به مساجد و مکان مناسبي براي روشنگري و تبيين گفتمان انقلاب اسلامي براي آحاد مختلف مردم هستند تا مردم به ويژه نسل جوان آگاه باشند که هدف انقلاب اسلامي چه بوده و بر چه اساس شکل گرفته است.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي بر پايه دينداري شکل گرفته است و هدف آن، حفظ دين، اعتقاد، حيا، شرف و انسانيت بوده و امروزه افتخار ما در دنيا اين است که در قله حفظ حيا و عفت قرار داريم.

حجت‌الاسلام حاجتي افزود : انقلاب اسلامي امروزه از اخلاق ، حيا و عفت دفاع مي کند ، اخلاق و حيائي که ساليان سال است در جوامع غربي چيزي از آن باقي نمانده است.

وي عنوان کرد : يکي ديگر از افتخارات انقلاب اسلامي، زمينه سازي براي ظهور حضرت مي باشد و هدف از انقلاب اين بود که ممهدون(زمينه ساز) براي ظهور باشيم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان پايه هاي انقلاب اسلامي را محکم بر ايمان دانست و اذعان داشت : تا زماني که ايمان مردم است، انقلاب اسلامي نيز خواهد ماند و با اتحاد ملت ، اهداف دشمن را خنثي خواهيم کرد.

وي در پايان تصريح کرد : معيار ديني ما هيچ مرزي ندارد و امت اسلام يک امت واحده است و علت حمايت ما از مردم مظلوم فلسطين، نیز همين است.

این گزارش می افزاید: سرپرست ستاد کانون های مساجد گیلان در حاشیه این بازدید مهمان سفره افطاری ساده کانون فرهنگی هنری شهادت رودسر ، هیئت امناء و پایگاه بسیج شهید انصاری در مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک رودسر بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از قاری نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری شهادت ، تجلیل بعمل آمد.