حضور و بازدید میدانی از مساجد استان گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان
حضور و بازديد ميداني از مساجد استان گيلان به مناسبت ماه مبارک رمضان

حضور و بازدید میدانی از مساجد استان گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام حاجتي به مناسبت ماه مبارک رمضان از تعدادي از مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري گيلان بازديد به عمل مي آورد.
شناسه خبر : 45978 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از گیلان : حجت‌الاسلام «رضا حاجتی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان از تعدادی از مساجد این استان بازدید به عمل آورده و در جریان ظرفیت ها و فعالیت های هر مسجد قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام حاجتی در مورد این طرح که همزمان با ماه رمضان در حال اجرا است، افزود: این طرح از امشب ( سه شنبه 15 فروردین) با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) فلسطین رشت در راستای بررسی مشکلات و مسائل کانون‌ها آغاز می شود.

وی ادامه داد: مسجد؛ محور حکمرانی اسلامی است و همه مسائل و مشکلات باید با محوریت مساجد رفع و گفتمان سازی انقلابی از بستر مساجد و کانون‌ها مساجد شکل گیرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گیلان با بیان اینکه تربیت هنرمند متعهد و انقلابی از وظایف کانون‌های مساجد است، تحقق این مهم را در رفع اختلافات میان ارکان مسجد امری مهم قلمداد کرد و گفت: با همکاری و مشارکت همه فعالان و اصحاب مسجد است که نقش فرهنگی، هنری و تبلیغی مساجد احیا می‌شود.

وی گفت: این طرح در مسجد امام جعفر صادق(ع) فلسطین، مسجد امام حسن مجتبی(ع) جماران، مسجد شهدای دیانتی، مسجد محمدآباد رودبارتان، مسجد الهادی(ع) رودباری، مسجد امام حسین(ع) شهرک صبا و مسجد بقیه الله الاعظم(ع) سرخبنده در رشت و مسجد آقاسیاهپوش سنگر، مسجد النبی(ص) ملاسرا کوچصفهان و مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک انصاری رودسر برگزار می‌شود.