مروری بر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولمشهر در ماه مبارک رمضان
مروري بر فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري فاطميه تولمشهر در ماه مبارک رمضان

مروری بر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولمشهر در ماه مبارک رمضان

طبائي، برنامه‌هاي ماه مبارک رمضان در مسجد جامع تولمشهر را تشريح کرد.
شناسه خبر : 45841 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۰

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از گیلان با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت و عبودیت و بهترین فرصت  برای جذب مردم به مسجد است.

مدیر کانون فاطمیه مسجد جامع تولمشهر صومعه سرا با اشاره به برنامه‌های این کانون در ماه مبارک رمضان، افزود: نماز جماعت ظهر و عصر همراه با سخنرانی حجت الاسلام غلامعلی اکبری، مغرب و عشاء همراه سخنرانی به امامت حجت الاسلام سید کاظم شفیعی  و محفل جزء خوانی قرآن کریم در هر روز از ساعت 13:30 الی 14:30 از جمله برنامه‌ها است.

این فعال مسجدی گفت: مراسم احیاء شب‌های قدر همراه با ضیافت افطار برگزار می‌شود و مراسم دسته روی در روز شهادت مولای متقیان علی(ع) نیز در دستور کار کانون قرار دارد که در صورت مساعد بودن شرایط برگزار می‌شود.

طبائی گفت: نماز عید سعید فطر مانند سال‌های گذشته در داخل مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

وی در پایان از برگزاری پویش عیدانه همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، با همکاری مرکزی نیکوکاری شهدای تولمات و پایگاه بسیج شهید بهشتی خبر داد و افزود: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۶۸۸۱۴ به نام مرکز نیکوکاری شهدای تولمات واریز کنند.