برنامه‌های کانون بعثت مسجد اباصالح المهدی (عج) شهرستان شفت در ماه رمضان اعلام شد
برنامه‌هاي کانون بعثت مسجد اباصالح المهدي (عج) شهرستان شفت در ماه رمضان اعلام شد

برنامه‌های کانون بعثت مسجد اباصالح المهدی (عج) شهرستان شفت در ماه رمضان اعلام شد

فرحناک از اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و قرآني در ماه مبارک رمضان به همت اعضاي کانون بعثت مسجد اباصالح المهدي (عج) شهرستان شفت خبر داد.
شناسه خبر : 45840 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

«علیرضا فرحناک» در گفت‌و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از گیلان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه پر فیض و برکت رمضان بهترین فرصت برای حضور در مسجد و بهره‌گیری از جنبه‌های عبادی آن است.

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این ماه مبارک در مسجد اباصالح المهدي (عج) شهرستان شفت برگزار می‌شود گفت: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مراسم جزءخوانی قرآن کریم، زیارت آل یاسین در غروب روزهای جمعه همراه با ضیافت افطار از جمله برنامه‌ها است.

فرحناک تصریح کرد: در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی خواهیم داشت. مراسم  معنوی شب‌های احیاء با قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر توسط  مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) و پذیرایی افطار و سحری در این مسجد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسم یادواره شهدای شهرستان شفت در مسجد اباصالح المهدي (عج) همراه با افطاری برگزار می‌شود و این برنامه در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوب مردم شهید پرور شهرستان شفت برگزار شد و ما میزبان بیش از هزار نفر بودیم.