مسجد علی بن ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال از همدلی و مواسات تا ضیافت افطار و سحری
مسجد علي بن ابيطالب(ع) سنگ بست ماسال از همدلي و مواسات تا ضيافت افطار و سحري

مسجد علی بن ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال از همدلی و مواسات تا ضیافت افطار و سحری

سوات پور ويژه برنامه‌هاي ماه مبارک رمضان در مسجد علي بن ابيطالب(ع) سنگ بست ماسال را تشريح کرد.
شناسه خبر : 45811 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون‌ هاي فرهنگي هنري مساجد از گيلان با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و  با اشاره به برنامه‌های اجرایی این کانون در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد علی بن ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده است.
 

مدیر کانون جوانان پیرو ولایت تصریح کرد: مسجد سنگ بست یکی از مساجد فعال ماسال است و در ماه مبارک رمضان فعالیتش بیشتر می‌شود.

این فعال مسجدی افزود: مسجدی فعال به شمار می‌رود که حضور جوانان در آن پررنگ باشد و همدلی و همراهی متولیان مسجد با هم بیشتر باشد و مسجد در تمامی کارکردهای فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و... فعال و پویا باشد.
 
سوات‌پور با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این مسجد، اظهار کرد: برپایی نماز جماعت ظهر و عصر، مراسم جزءخوانی قرآن کریم توسط خواهران، سخنرانی، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) همراه با نماز جماعت و ضیافت افطاری و پخت آش نذری از جمله برنامه‌های این مسجد است.

مدیر کانون جوانان پیرو ولایت افزود: روز ولادت امام حسن(ع) در منزل یکی از نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب (ع) سنگ بست ماسال مراسم جشنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر تصریح کرد: در نظر داریم در شب‌های قدر غذای سحری را طبخ و میان مردم حاضر در مسجد توزیع کنیم.

سوات پور با اشاره به برگزاری، نماز عید سعید فطر گفت: نماز عید فطر ساعت ۷:۳۰ داخل مسجد علی بن ابیطالب (ع) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

مدیر کانون جوانان پیرو ولایت در پایان گفت‌وگو درباره همدلی اهالی مسجد علی بن ابیطالب (ع) سنگ بست ماسال با اقشار کم درآمد گفت: به مناسبت سال نو، توزیع بسته های کمک معیشتی در قالب اهدای کالا، لباس نو و حواله خرید لباس و اهدای وجوه نقدی به نیازمندان را به کمک خیرین انجام دادیم و همچنان به مناسبت های مختلف این کار خداپسندانه را ادامه خواهیم داد.