از برپایی سفره‌های افطاری ساده تا برگزاری کلاس‌های آموزش مسائل دینی ویژه نوجوانان
از برپايي سفره‌هاي افطاري ساده تا برگزاري کلاس‌هاي آموزش مسائل ديني ويژه نوجوانان
به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) ماکلوان؛

از برپایی سفره‌های افطاری ساده تا برگزاری کلاس‌های آموزش مسائل دینی ویژه نوجوانان

مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ماکلوان همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌هاي متنوعي را براي حضور مردم اين منطقه به ويژه نوجوانان در مسجد برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 45805 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

«سید ابوالقاسم بشیرزاد» در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان با تبریک تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: هدف ما در تمامی فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) ماکلوان آشنایی و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد  است و در این راستا  سعی کرده ایم برنامه‌های متنوعی را برنامه ریزی کنیم.

 
مدیر کانون  فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) ماکلوان ادامه داد: ما در سال جدید نیز برنامه‌های خود را در جهت جذب جوانان و نوجوانان متمرکز کرده ایم و سعی داریم با تدارک برنامه‌های مختلف برای سنین گوناگون در این مسیر حرکت کنیم. کلاس‌های آموزش قرائت قرآن کریم، مکبری، اذان و مداحی از جمله برنامه‌های ویژه نوجوانان است همچنین در صددیم با پایش و رصد استعداد بچه‌های شهر ماکلوان  گروه سرودی را نیز تشکیل بدهیم. علاقمندان برای ثبت نام در این کلاس‌ها می توانند با شماره تلفن 09114286337 تماس بگیرند.


وی در باره ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: جلسه آموزش قرائت قرآن کریم ویژه نوجوانان هر روز  یک ساعت قبل از اذان مغرب توسط  حجت الاسلام حاج سید مصطفی  جلالی امام جماعت مسجد و آرش رخشنده استاد قرائت،اذان واقامه برگزار می شود. نماز جماعت مغرب و عشاء به همراه طرح تلاوت نور و ضیافت افطاری ساده  از دیگر برنامه‌های  مسجد  صاحب الزمان(عج) در ماه مبارک رمضان است.


بشیرزاد  اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن ولادت کریم آل اهل بیت(ع)  امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی امام جماعت و  مولودی خوانی کیومرث فلاح  و اینجانب از برنامه‌های دیگر کانون  فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) در ماه مبارک رمضان است. همچنین  مراسم  احیاء ویژه شب‌های قدر مانند سخنرانی، مداحی، ادعیه خوانی، مراسم قرآن بسر، عزاداری و سینه زنی در شب شهادت امیرالمومنین علی(ع) را همانند سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.


وی در پایان عنوان کرد: نماز عید سعید فطر ساعت 8 صبح همراه با پذیرایی صبحانه و اهدای جوایز به نوجوانان فعال مسجدی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ماکلوان برگزار می‌شود.