رمضانیه‌های کانون فرهنگی هنری «شهادت» در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرک انصاری رودسر
رمضانيه‌هاي کانون فرهنگي هنري «شهادت» در مسجد سيدالشهدا (ع) شهرک انصاري رودسر

رمضانیه‌های کانون فرهنگی هنری «شهادت» در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرک انصاری رودسر

قدرتي، از اجراي ويژه برنامه‌هاي ماه مبارک رمضان در مسجد سيدالشهدا (ع) شهرک انصاري رودسر به همت بچه‌هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 45779 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

«فرج اله قدرتی» در  گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان  با تبریک فرا رسیدن سال جدید و بهار قرآن ماه مبارک رمضان، در باره فعالیت‌های کانون شهادت در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرک انصاری رودسر در این ایام گفت: برپایی نمازهای جماعت صبح همراه با قرائت و شرح کوتاه دعای عهد؛ اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به همراه بیان کوتاه احکام ویژه ماه مبارک رمضان و مراسم ترتیل خوانی یک جزء از  قرآن  کریم، از جمله برنامه‌هایی است که این ایام در مسجد اجرا می شود.

مدیر کانون  فرهنگی هنری شهادت  رودسر در باره فعالیت‌های مسجد سیدالشهداء (ع) در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت:  اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام «عابدین رضایی»، ادعیه‌[وانی  یک ساعت پس از اذان مغرب و همچنین سخنرانی، از جمله برنامه های شبانگاهی این مسجد در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می آید.

این فعال مسجدی درباره برگزاری  مراسم جشن ولادت کریم اهل بیت(ع)  در نیمه رمضان تصریح کرد: این مراسم همراه با  مولودی خوانی و سخنرانی است.

مدیر کانون  فرهنگی هنری شهادت  رودسر افزود: شب‌های قدر مسجد سیدالشهدا(ع) شهرک شهید انصاری رودسر شاهد حضور پررنگ تری از نمازگزاران و روزه داران است؛ ضیافت افطاری پس از نماز جماعت مغرب و عشاء توسط هیئت امناء مسجد و خیرین برگزار خواهد شد و مراسم و ادعیه خوانی ویژه شب‌های قدر راس ساعت 22 برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت‌وگو از تهیه و توزیع 20 بسته معیشتی به مناسبت شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و  گفت: این اقلام در شب‌های قدر میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می شود.


قدرتی افزود: همچنین نماز عید سعید فطر نیز در صورت مساعدت آب و هوا به امامت حجت الاسلام عابدین رضایی در محوطه مسجد سیدالشهداء(ع)  برگزار می‌شود.