برپایی موکب و ضیافت افطاری به همت کانون «شیب الخضیب» رشت در ماه مبارک رمضان
برپايي موکب و ضيافت افطاري به همت کانون «شيب الخضيب» رشت در ماه مبارک رمضان

برپایی موکب و ضیافت افطاری به همت کانون «شیب الخضیب» رشت در ماه مبارک رمضان

کانون فرهنگي هنري «شيب الخضيب» از مسجد محمدآباد رودبارتان رشت ، فعاليت‌هاي مختلفي را براي ماه مبارک رمضان تدارک ديده است که از جمله مهمترين آنها مي‌توان به برپايي موکب و ضيافت افطاري به همت اهل مسجد و اعضاي کانون اشاره کرد.
شناسه خبر : 45724 تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

«محمدسه جاده» در گفت‌وگو با روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از استان گيلان، از ويژه برنامه ماه مبارک رمضان در مسجدمحمد آباد خبر داد و گفت: با فرارسيدن ماه مبارک رمضان مسجد محمد آباد رودبارتان حال و هواي ديگري دارد و ميزبان نمازگزاران بيشتري مي شود.

مدير کانون شيب الخضيب افزود: مسجد محمدآباد رودبارتان يکي از مساجد فعال و پوياي شهر رشت است و مراسم مختلفي در ماه رمضان در اين مسجد برگزارمي شود.

وی گفت: برگزاري نمازهاي جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشا، همراه با سخنراني و قرائت دعاهاي مخصوص اين ماه و جزء خواني از برنامه هاي متداول هر سال است.

سه جاده گفت: علاوه بر اين برپايي موکب رمضان و ضيافت افطاري در دستور کار کانون و مسجد قرار دارد. 

وي افزود: مسجد محمد آباد رودبارتان يکي از مساجدي است که علاوه بر برگزاري برنامه هاي ديني و مذهبي، برنامه هاي فرهنگي، آموزشي، تربيتي، ورزشي و تفريحي را نيز در تمام ايام سال برگزار مي کند و بدين وسيله موفق به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد شده است.

سه جاده در ادامه گفتگو به اکران فيلم هاي ارزشي در مسجد محمد آباد رودبارتان اشاره کرد و گفت: هماهنگي با استخر شنا، باشگاه ورزشي براي بازي و مسابقات فوتسال و همچنين پينت بال انجام شده و علاقمندان مي توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن هاي ۰۹۱۱۴۳۵۱۹۱۵- ۰۹۳۶۳۳۹۴۷۵۲ تماس بگيرند.

مدير کانون فرهنگي هنري شيب الخضيب مسجد محمد آباد رودبارتان رشت در پايان عنوان کرد: مراسم شب‌هاي قدر با حضور پررنگ اهالي محله، برگزار شده و تمامی مناسک و ادعیه ای که توصيه شده است انجام مي شود؛ مردم به قرائت قرآن و خواندن نمازهاي مخصوص مي پردازند؛ مجلس وعظ و سخنراني، مداحي و همچنين مراسم به سر گرفتن قرآن در اين مسجد همانند ساير مساجد کشور برگزار مي شود.