نخستین نشست هماهنگی و تشریح رویداد فرهنگی آموزشی «مثل چراغ» برگزار شد
نخستين نشست هماهنگي و تشريح رويداد فرهنگي آموزشي «مثل چراغ» برگزار شد
با حضور تنی چند از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان:

نخستین نشست هماهنگی و تشریح رویداد فرهنگی آموزشی «مثل چراغ» برگزار شد

نخستين نشست هماهنگي و تشريح رويداد فرهنگي آموزشي «مثل چراغ» با حضور تني چند از مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گيلان برگزار شد.
شناسه خبر : 45601 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گیلان: حجت الاسلام «رضا حاجتی» امروز (سه‌شنبه، ۲۳ اسفند) در نشست با تنی چند از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رشت، با اشاره به رویداد فرهنگی آموزشی «مثل چراغ» گفت: این طرح، رویداد محوری ما در سال  آینده در بستر ماهیت و اهداف کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد است.


سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گیلان افزود: احیای نقش حقیقی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مسجد، تربیت و رشد نیروهای انقلابی و متعهد  و مسجدی هنرمند، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها و مقابله با تهاجم فرهنگی از اهداف تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.


وی با اشاره به طرح «مثل اچراغ» ادامه داد: این طرح مسجد محور در سه بخش دوره‌های آموزشی، کارگاه تولید محور و فراخوان تولیدات هنری و در راستای احیای نقش فرهنگی و هنری مساجد، تربیت و رشد نیروهای مسجدی و انقلابی و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.


حجت الاسلام جاجتی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی هنری در رشته های مختلفی از جمله عکاسی، فیلم برداری، مجری گری و فن بیان، خبرنگاری، فتوشاپ و تدوین، تولید محتوا و… اجرا می‌شود عنوان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://meslecheragh.ir مراجعه و ثبت نام کنند.