مراسم جشن نیمه شعبان و گرامیداشت ۱۸ اسفند در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا/از برپایی جشن تکلیف تا اجرای سرود
مراسم جشن نيمه شعبان و گراميداشت ۱۸ اسفند در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي لب دريا/از برپايي جشن تکليف تا اجراي سرود

مراسم جشن نیمه شعبان و گرامیداشت ۱۸ اسفند در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا/از برپایی جشن تکلیف تا اجرای سرود

پيرخندان، با اشاره به ويژه برنامه هاي کانون فرهنگي هنري «انصار الزينب» روستاي لب دريا به مناسبت نيمه شعبان و سالروز تاسيس کانون هاي مساجد کشور گفت: برپايي جشن تکليف و اجراي سرود محور فعاليت هايي بود که به همت بچه هاي مسجد در اين ايام برگزار شد.
شناسه خبر : 45418 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۸

«مژگان پيرخندان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)  از استان گيلان: با تبريک ولادت حضرت وليعصر(عج) و سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گفت: کانون‌ها وظيفه سنگين ساماندهي، اجراي برنامه ها، تشويق و ترغيب جوانان و نوجوانان براي حضور در مساجد را بر عهده دارند و تلاش مي‌کنند بهترين برنامه ريزي را براي حضور فعال‌تر آنان داشته باشند.

پيرخندان افزود: کانون فرهنگي و هنري انصارالزينب(س) در جشن ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) و سالروز تاسيس کانون هاي مساجد کشور که با حضور مسئولين استان گيلان و شهرستان آستانه اشرفيه و مسولين محلي برگزار شد برنامه هاي مختلف و شادي برگزار شد.

 

وي گفت: جشن هفت سالگي کانون انصارالزينب(س) نيز همزمان با سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي لب دريا با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي استان گيلان و رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آستانه اشرفيه برگزار شد.

پيرخندان عنوان کرد: پخت ۲ کيک، اجراي سرود «صاحب کوثر» توسط بچه هاي مسجد، برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع مسجد محله ما ، برپايي ايستگاه مهدويت، با معرفي کتاب ظهور در بيان سيدالشهداء(ع) توسط ننه گيل مار، تقدير از فعالان فرهنگي کانون و جشن تکليف دختران دبستان دکتر حشمت روستاي لب دريا در مسجد صاحب الزمان(عج) همزمان با جشن نيمه شعبان از برنامه هاي اجرا شده در اين روز است.

وي ادامه داد: در روز نيمه شعبان نمايشگاهي از هنرهاي دستي بانوان روستا برپا کرديم و به ۶ اثر برگزيده جوايزي به رسم ياد بود اهداء شد.

اين فعال مسجدي در ادامه در باره مسابقه نقاشي «مسجد محله ما» گفت: دانش آموزان دبستان دکتر حشمت نقاشي هاي خود را توسط مدير مدرسه براي ما ارسال کردند و برخي ديگر از طريق پيام رسان هاي ايراني آثار را براي ما ارسال کردند و امروز آثار بررسي و به برگزيدگان جوايزي اهدا مي شود.

مدير کانون فرهنگي و هنري انصارالزينب(س) در باره مسابقه کتابخواني ظهور در بيان سيدالشهداء(ع) گفت: از اين کتاب ۵ سوال تشريحي طرح شده است و علاقمندان مي توانند پاسخ به اين سوالات را تا روز پنج شنبه ۲۵ اسفند از طريق پيام رسان گپ، ايتا، روبيکا و شاد به شماره ۰۹۱۱۹۴۳۶۱۷۱ ارسال کنند.

پيرخندان در پايان خاطر نشان کرد: جذب کودکان و نوجوانان به مسجد از طريق برنامه هاي متنوع، شاد و متناسب با مقتضيات زمان امکان پذير است و ما در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نمي کنيم و پاي کار ايستاده ايم.