برگزاری رویداد آموزشی مهارتی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» با حضور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان
برگزاري رويداد آموزشي مهارتي «تبليغ و نشاط اجتماعي» با حضور کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان

برگزاری رویداد آموزشی مهارتی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» با حضور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان

حجت الاسلام حاجتي از برگزاري رويداد آموزشي مهارتي« تبليغ و نشاط اجتماعي» با حضور کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در روز پنج شنبه (11 اسفند) خبر داد.
شناسه خبر : 45157 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

حجت الاسلام «رضا حاجتی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان، از برگزاري رويداد آموزشي مهارتي « تبليغ و نشاط اجتماعي » در روز پنج شنبه ۱۱ اسفند با حضور کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان خبر داد و افزود: این برنامه با مشارکت جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان در پژوهشکده گیلان شناسی واقع در سلیمانداراب رشت برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان رویداد آموزشی مهارتی تبلیغ و نشاط اجتماعی را در راستای تحقق احکام الهی دانست و بیان کرد: چگونه در مدارس، مساجد و محلات امیدآفرینی داشته باشیم؟چگونه دین شادی معرفی کنیم؟ آیا اسلام فقط دین اشک و گریه است؟ آیا اسلام باشادی و تفریح مخالف است؟ از محورهای این رویداد آموزشی است.

حاجتی اظهار داشت: مدیران، اعضاء، مربیان و ائمه جماعات کانون‌های مساجد استان می‌توانند برای شرکت در این دوره از طریق https://survey.porsline.ir/s/ecgsFH0 ثبت نام کنند.

گفتنی است این برنامه آموزشی و مهارتی از ساعت ۸ صبح فردا پنج شنبه آغاز و تا ظهر ادامه دارد. دکتر «سلیمان خاکبان» نویسنده و پژوهشگر و دکتر «سید مرتضی پورعلی» متخصص حوزه نشاط اجتماعی اساتید و سخنرانان این برنامه هستند.