ملت غیور ایران با وجود همه سختی ها و فشارهای دشمنان پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی است
ملت غيور ايران با وجود همه سختي ها و فشارهاي دشمنان پايبند به آرمان هاي انقلاب اسلامي است

ملت غیور ایران با وجود همه سختی ها و فشارهای دشمنان پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی است

علي خوشحال با تاکيد بر اينکه ملت غيور ايران با وجود همه سختي ها و فشارهاي دشمن همچنان پايبند به آرمان هاي انقلاب اسلامي است و با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن مشت محکمي بر دهان ياوه گويان داخلي و خارجي خواهد زد.
شناسه خبر : 44580 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۱۹

علي خوشحال مدير کانون فرهنگي هنري شهيد بخشعلي زاده روستاي ملاسرا کوچصفهان و مسئول طرح چهره به چهره گيلان در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)  از استان گيلان از برگزاري مراسم گراميداشت چهل و چهارمين يوم الله 22 بهمن خبر داد و افزود: محفل سخنراني تحت عنوان «گفتمان انقلاب اسلامي» با حضور دکتر احمدي نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي و حجت الاسلام حاجتي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد گيلان امروز(جمعه،21 بهمن) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد النبي ملاسراي کوچصفهان برگزار مي شود.

علي خوشحال در ادامه بيان کرد: ملت آگاه و با بصيرت ايران با رهنمودهاي حکيمانه حضرت امام خميني(ره) و هدايت هاي هوشمندانه مقام معظم رهبري و با پاسداري از خون هاي پاک شهيدان توانسته پرچم جمهوري اسلامي را در بلندترين قله هاي جهاني برافراشته نگاه دارد.

وي افزود: بعد از ۴۴ سال اين انقلاب و نظام الهام بخش آزادي خواهان و اميد ملت هاي مستضعف و کابوسي براي استکبار جهاني است.

مدير کانون شهيد بخشعلي زاده گفت: چشم جهانيان علي الخصوص دشمنان نظام به راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن دوخته شده و امسال هم حضور پرشور ملت بزرگ و غيور ايران، عزت و اقتدار ما را به رخ استکبار مي کشاند.

علي خوشحال با تاکيد بر اينکه ملت ايران با وجود همه سختي ها و فشارهاي دشمنان همچنان پايبند به آرمان هاي انقلاب اسلامي است و با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن مشت محکمي بر دهان ياوه گويان داخلي و خارجي خواهد زد.