رخداد فرهنگی هنری نجوا به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود
رخداد فرهنگي هنري نجوا به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان برگزار مي‌شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان

رخداد فرهنگی هنری نجوا به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام رضا حاجتي همزمان با ولادت اميرالمومنين، امام علي(ع) و آغاز ايام البيض،از برگزاري رخداد فرهنگي هنري نجوا (ويژه ايام اعتکاف) خبر داد.
شناسه خبر : 44349 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

حجت الاسلام رضا حاجتی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان گیلان همزمان با ولادت امیرالمومنین، امام علی(ع) و آغاز ایام البیض، اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم معنوی اعتکاف اثرگذاری و اهمیت بالایی در جامعه دارد ، یک فعالیت مهم  دینی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی محسوب می شود که علاوه بر تأثیرات فردی(خودسازی)، انقلابی در جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان راه می اندازد و می‌ تواند از آنان در مقابل تهاجم  و شبیخون فرهنگی دشمن محافظت کند.


سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری مسابقه نجوا ویژه ایام اعتکاف خبر داد و عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری که میزبان معتکفین هستند این مسابقه را اجرا کرده و تا امروز آثار را جمع آوری می‌نمایند و به سه نفر از معتکفین به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.


وی تصریح کرد: علاوه بر این، معتکفین می‌توانند آثار خود را در هر بخش تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به شماره مجازی ۰۹۳۳۰۴۴۱۸۴۲ در پیام رسان ایتا، روبیکا یا گپ ارسال کرده، تا بعد از بررسی و داوری آثار ارسالی، پنج اثر در هر بخش به عنوان برگزیده معرفی شود.

گفتنی است؛ این مسابقه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می شود.