توانمندی بانوان در حوزه های مختلف ایجاب می‌کند فرصت‌های مدیریتی بیشتری در اختیار آنان قرار گیرد
توانمندي بانوان در حوزه هاي مختلف ايجاب مي‌کند فرصت‌هاي مديريتي بيشتري در اختيار آنان قرار گيرد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

توانمندی بانوان در حوزه های مختلف ایجاب می‌کند فرصت‌های مدیریتی بیشتری در اختیار آنان قرار گیرد

ثقتي گفت: فضاي کشور بايد به سمتي برود که به بانوان اعتماد کامل بشود و فرصت هاي مديريتي و تصميم گيري بيشتر در اختيار زنان قرار بگيرد.
شناسه خبر : 43711 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)  از استان گيلان، رضا ثقتی، امروز( شنبه، ۲۴ دي) در ديدار با جمعي از بانوان فعال عرصه هاي ديني، قرآني، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان و حوزه هاي علميه در سالن شاهد و ايثار رشت اظهار داشت: جامعه بانوان گيلان بايد مشکلات و فضاي حاکم بر جامعه زنان استان را بازگو و مطالبه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، حمايت از فعاليت هاي بانوان تاکيد کرد و گفت: زن همواره نگاهي مسئولانه دارد و ما به اين نگاه در جامعه کنوني نياز داريم.

وي افزود: فضاي کشور بايد به سمتي برود که به بانوان اعتماد کامل بشود و فرصت هاي مديريتي و تصميم گيري بيشتر در اختيار زنان قرار بگيرد.اگر بانوان ايده و طرحي در حوزه هاي مختلف به ويژه آسيب هاي اجتماعي دارند، ارائه تا مورد حمايت قرار بگيرد.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان متاسفانه با اشاره به کنگره بين المللي ميرزا کوچک، اظهار داشت: به نقش بانوان در نهضت جنگل کمتر پرداخته شده است اما يکي از اتفاقات اين کنگره برجسته کردن نقش بانوان در نهضت جنگل بود که با تاريخ نگاري و پژوهش اين دستاورد معرفي و تئاتري به روي صحنه رفت که نقش زنان در نهضت جنگل را به نمايش گذاشت.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با اشاره به اغتشاشات اخير گفت: نگاه دشمن بر روي بانوان است تا از طريق آنان ضربه بزند اما بانوان محجبه  ما جهادي در صحنه۰ حضور دارند.