زن مسلمان ثابت کرد با رعایت عفاف و حجاب می‌توان در جامعه تاثیرگذار بود
زن مسلمان ثابت کرد با رعايت عفاف و حجاب مي‌توان در جامعه تاثيرگذار بود

زن مسلمان ثابت کرد با رعایت عفاف و حجاب می‌توان در جامعه تاثیرگذار بود

حجت الاسلام حاجتي با اشاره به تلاش بانوان مسلمان در محلات و مساجد در تعامل و مشارکت در برنامه ها تصريح کرد: بانوان مسلمان حضوري فعال در اجتماع دارند اما لازم است بستر ارائه اين روايت ها فراهم شود.
شناسه خبر : 43701 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان گيلان، نشست بانوان فعال عرصه هاي ديني، قرآني، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان و حوزه هاي علميه در سالن شاهد و ايثارگر رشت امروز شنبه(۲۴ دي ماه) برگزار شد.

در اين نشست حجت الاسلام رضا حاجتي با تاکيد بر الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگي فردي و اجتماعي و تبيين فضائل نوراني ايشان در جامعه گفت: حضرت زهرا(س) الگوي کامل زن مسلمان است.

سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان افزود: زن در انقلاب اسلامي و زن مسلمان نه محصور در خانه است و نه رها از خانه و تنها در اجتماع. بلکه با رعايت حجاب و عفاف و حفظ خانواده توانسته است بزرگترين تاثيرات را در جامعه داشته باشد.

وي با بيان اينکه حضرت زهرا(س) آغازگر مبارزه با جريان انحرافي عليه اسلام ناب است تصريح کرد: غرب نگاه ابزاري به زن دارد اما ما امروز مفتخريم که بانوان ايران اسلامي بزرگترين تاثيرات را در جامعه داشته و با تأسي از حضرت فاطمه(س) اتفاقات بزرگي را رقم مي زنند.

حاجتي موفقيت ها و پيروزي هاي زن مسلمان را نتيجه پيروي از مکتب حضرت زهرا(س) دانست و تصريح کرد: زن مسلمان ثابت کرد با رعايت عفاف و حجاب مي توان در جامعه حاضر شده و تاثيرگذار بود.  

وي با اشاره به تلاش بانوان مسلمان در محلات و مساجد در تعامل و مشارکت در برنامه ها تصريح کرد: بانوان مسلمان حضوري فعال در اجتماع دارند و از تمام بانوان جهان حتي صد زن برتر دنيا که سايت هاي خارجي اعلام ميکنند نيز برتر بوده و قابل مقايسه نيست اما لازم است بستر ارائه اين روايت ها فراهم شود، خصوصا امروز که بنا به تاکيد رهبر معظم انقلاب عصر روايت هاست.