برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون زینبیه(س) در مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار
برگزاري جشن ميلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون زينبيه(س) در مسجد وليعصر(عج) خشکرودبار

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون زینبیه(س) در مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار

وحداني از ويژه برنامه‌هاي ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون زينبيه(س) خبر داد.
شناسه خبر : 43638 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

« سودابه وحدانی » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گیلان با تبریک پیشاپیش سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) خیر کثیری است که با آمدنش به زنان کرامت و جایگاه والایی بخشید.

مدیر کانون زینبیه(س) افزود: به مناسبت فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت مقام مادر و زن کانون زينبيه(س) در نظر دارد ويژه برنامه جشني را در مسجد وليعصر(عج) خشکرودبار شهرستان صومعه سرا برگزار نمايد.
قرائت جمعی سوره کوثر و هديه  تولد به حضرت فاطمه(س)، ،شعرخواني، مسابقات مختلف و شاد،  مولودي خواني ، تقدير از صاحبان اسامي فاطمه و زهرا از جمله برنامه هاي اين جشن مي باشد.‌

وی گفت: برای اینکه بیشتر بچه‌ها با مسجد مانوس شوند از مدیران و معلمان و دانش آموزان  دبستان‌های شهيد وحداني ۲ و ۱ هستند گفت: برای انس برنامه‌های متنوع معنوی، فرهنگی و شادی در این مراسم اجرا خواهیم کرد.

وحدانی در ادامه گفتگو از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی خبر داد و افزود: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و در راستای ترويج فرهنگ کتاب و کتاب خواني مسابقه کتابخواني ريحانه با محوريت کتاب« بهار، نام ديگر باران» با موضوع جایگاه بانوان در اسلام  در دستور کار کانون قرار دارد.

وحدانی افزود: فايل pdf کتاب و ۱۰سوال مسابقه در صفحات مجازي کانون زینبیه(س) و اعضاء قرار داده خواه دشد.  مهلت شرکت در مسابقه ۱۲ بهمن ماه است و به قيد قرعه به ۲ نفر جوايزي به رسم ياد بود اهداء خواهد شد.