آئین اختتامیه دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار در رشت با حضور کانون های مساجد گیلان برگزار شد
آئين اختتاميه دومين رخداد رسانه اي سردار تا سردار در رشت با حضور کانون هاي مساجد گيلان برگزار شد

آئین اختتامیه دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار در رشت با حضور کانون های مساجد گیلان برگزار شد

مراسم اختتاميه دومين رخداد رسانه اي سردار تا سردار عصر امروز( يکشنبه ۱۱ دي ماه) با حضور سردار سرلشکر محمد علي جعفري در رشت برگزار شد.
شناسه خبر : 43300 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان گيلان، مراسم اختتاميه دومين رويداد رسانه‌اي «سردار تا سردار » عصر امروز( يکشنبه ۱۱ دي ماه) با حضور سردار سرلشکر محمد علي جعفري فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم (عج) و معرفي برگزيدگان و رونمايي از دو کتاب سردار تسبيح و تفنگ مجموعه اشعار شاعران گيلاني از ميرزا کوچک جنگلي و ترجمه کتاب از چيزي نمي‌ترسم به زبان تاجيکي، نماهنگ سردار تا سردار تهيه شده توسط مرکز آفرينش‌هاي هنري بسيج گيلان برگزار شد.

بر اساس این گزارش ۱۷۰ اثر از استان‌هاي مختلف مانند مازندران، گلستان، قم، تهران، همدان، خراسان رضوي، کهکيلويه و بوير احمد و ... به دبيرخانه جشنواره رسانه اي سردار تا سردار ارسال شد.

در بخش اينفوگرافي کسی به مقام اول و دوم دست پیدا نکرد و محمد جواد پرداخته و  محمد جمشیدی از استان گيلان موفق به کسب رتبه سوم و رتبه شايسته تقدير شدند.

در بخش گزارش سولماز عنايتی از همدان حائز رتبه اول، فاطمه احمدي از استان گيلان رتبه دوم و‌ بهرام قربانپور از استان گيلان به رتبه سوم نائل شدند.

در بخش متون ادبي مشايخ از استان گيلان به مقام اول، خورسندي از استان قم به مقام دوم و سیده آینا  قطبي از استان گيلان به رتبه سوم و حليميان از استان خراسان رضوي به رتبه شايسته تقدير رسيدند.

در بخش يادداشت و سرمقاله محمد حسين زاد فلاح از گيلان نفر اول، سيد سجاد محتشم از گيلان نفر دوم و رقيه توسلي از  مازندران نفر سوم شدند.

در بخش عکس  باقرزاده از گیلان  مقام اول  را کسب کرد و کسی موفق به دریافت جایزه اول و دوم نشد اما حميدرضا عليپور از گيلان حائز رتبه شايسته تقدير شد.

در بخش تيترجایزه مقام اول و دوم به کسی تعلق نگرفت و سميه اقدامي  مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است؛ رخداد رسانه‌اي «سردار تا سردار» امسال براي دومين سال متوالي و با مشارکت ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در هفت بخش ياداشت و سرمقاله، گزارش خبري، تيتر، عکس، گزارش تحليلي، اينفوگرافيک و متن ادبي از ۱۰ آبان ماه آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ادامه داشت.