پیام حماسه به یادماندنی 9 دی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است
پيام حماسه به يادماندني 9 دي بصيرت و ولايت مداري ملت ايران است

پیام حماسه به یادماندنی 9 دی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با صدور بيانيه اي ۹ دي را يوم الله به ياد ماندني و حماسه آفريني مردم بصير و انقلابي ايران اسلامي و نماد ولايت‌مداري ملت دانست.
شناسه خبر : 43228 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان گيلان، ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در بيانيه خود در گراميداشت حماسه ۹ دي آورده است: ۹ دي يوم الله به ياد ماندني و حماسه آفريني مردم بصير و انقلابي ايران اسلامي است. اجتماعات حماسه آفريني نظير ۹ دي نشان مي‌دهد که مردم پاي انقلابشان که بر پايه دين داري، اعتقادات اسلامي و مسير ترسيم شده توسط اهل بيت (عليهم السلام) شکل گرفته، ايستاده اند. همانطوري که حضور و دفاع شان از اسلام عزيز در مقابل توطئه ها و فتنه هايي که اخيرا توسط ايادي کفر و طاغوت در اين کشور اسلامي شکل گرفته، کاملا مشهود است و نشان دهنده روحيه مقاومت بي نظير مردم اين کشور اسلامي است که حقا چهره درخشان تاريخ اسلام در عصر معاصرند.

علت اين ايستادگي در ميان سختي ها، فتنه ها و جنگ ها، دفاع از اسلام عزيز است و نشان مي دهد مردم ما نگاه شان و افق ديدشان به آنچه در دستان امثال قارون است، نيست، به آيه مبارکه «وَلَا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْکَ إِلَيٰ مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا لِنَفْتِنَهُمْ فِيهِ ۚ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَيْرٌ وَأَبْقَيٰ»(آيه 131 طه) معتقدند و مي‌دانند که در کنار اسلام ماندن چه اندازه ارزشمند است تا اينکه بخواهند در حسرت آنچه باشند که جزء ظواهر تمدن پوشالي غرب است و در اين امتحان الهي سربلند و پيروز هستند.

امروز مستکبرين عالم به خوبي مي دانند که تنها نيرويي که مي تواند آنان را از صحنه‏‎ ‎‏خارج کند، اسلام است، لذا تصميم گرفته اند که به هر وسيلۀ ممکن آن را در ايران که مرکز اسلام‏‎ ‎‏ناب محمدي است نابود کنند. اما حضور پرشور مردم عزيز ما خنثي کننده اين توطئه ها و فتنه ها بوده و هست و ما در نهم دي ماه سال هشتاد و هشت در سطح کشور و هشتم دي ماه همان سال در استان گيلان شاهد اين حضور پرشور بوده ايم. و اما مسئولين نبايد از مسئوليت بزرگ خودشان يعني دستيابي به اهداف عظيم انقلاب که ايجاد حکومت جهاني اسلام است، غافل بشوند، با اينکه دولت جمهوري‏‎ ‎‏اسلامي بايد تمامي سعي و توان خود را در ادارۀ هر چه بهتر مردم بنمايد، اما اگر مسائل اقتصادي و مادي لحظه اي مسئولين را از وظيفه اي که بر عهده دارند‏‎ ‎‏منصرف کند، خطري بزرگ و خيانتي سهمگين را به دنبال دارد.

  ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با التزام به اصل ولايت فقيه و پايبندي به آرمان‌هاي امام راحل و شهداي ايران اسلامي در مراسم بزرگداشت «روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت» شرکت کرده و از مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه مي‌خواهد تا بار ديگر براي تجديد ميثاق با ولايت و انزجار و محکوميت توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي همانند سيلي خروشان در اين مراسم سياسي و معنوي شرکت پرشور داشته باشند.