کانون‌های مساجد استان گیلان میزبان ورزش دوستان برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی شدند
کانون‌هاي مساجد استان گيلان ميزبان ورزش دوستان براي تماشاي مسابقات فوتبال جام جهاني شدند

کانون‌های مساجد استان گیلان میزبان ورزش دوستان برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی شدند

همزمان با برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال 2022 در کشور قطر و صعود تيم ملي ايران به اين دوره از مسابقات، بسياري از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان پذيراي ورزش دوستان براي تماشاي پخش زنده فوتبال هستند.
شناسه خبر : 42599 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان، همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 در کشور قطر و صعود تیم ملی ایران به این دوره از مسابقات، بسیاری از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور میزبان و پذیرای بچه های مسجد و اهالی محل برای تماشای زنده مسابقات فوتبال هستند.


بر پایه این گزارش از جمله این کانون ها، که پاتوق شاد و صمیمانه ای برای دوستداران ورزش فوتبال شده است کانون راهیان غدیر در مسجد جامع روستای درویشانبر لنگرود و کانون نصر مسجد جامع النصر محله احمدگوراب رشت است.

«امين اميري درويشانه بري» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان گیلان از پخش زنده برنامه اولین مسابقه فوتبال جام جهانی خبر داد و افزود: این برنامه در فضای بیرونی مسجد جامع روستای درویشانبر با حضور اهالی روستا برگزار شد.

همچنین «فاطمه صالحي» مدیر کانون فرهنگی هنری نصر در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان گیلان اظهار داشت: طبق هماهنگی های انجام شده کانون فرهنگي هنري نصر محله احمدگوراب رشت ميزبان بچه هاي مسجدي براي تماشاي مسابقه فوتبال ايران و انگليس در  روز دوشنبه ۳۰ آبان و همچنین در روز جمعه ۳ آذر پذیرایی ورزش دوستان برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و ولز بود.

مدیر کانون فرهنگی هنر نصر رشت افزود: ما در روز سه شنبه (8 آذرماه) نیز آماده پذیرایی از بچه های مسجدی و اهالی محل برای پخش زنده مسابقه فوتبال ایران و آمریکا خواهد بود.