برگزاری پویش سرود «آوای جنگل» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گیلان
برگزاري پويش سرود «آواي جنگل» با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان گيلان

برگزاری پویش سرود «آوای جنگل» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گیلان

پويش سرود «آواي جنگل» با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گيلان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 42489 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان، همزمان با برگزاری کنگره بین‌المللی میرزا که به مناسبت یکصد و یکمین سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی در رشت برگزار می‌شود، پویش سرود «آوای جنگل» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

این پویش با هدف پشتیبانی از جامعه هنری و حمایت از آثار آنان در عرصه جهاد تبیین و خلق مبانی فاخر و ماندگار قرآنی در دو بخش بازخوانی و تولید برگزار می‌شود که بخش بازخوانی شامل اجرای پاتوقی، مدارس و مساجد و ... است.

بر پایه این گزارش : علاقه‌مندان می‌توانند آثار صوتی با موضوع سردار جنگل  را از سایت «سینوا» دریافت کرده و با گوشی یا دوربین از بازخوانی اجرای خود فیلم گرفته و برای دبیرخانه این پویش ارسال کنند. در این بخش به ۲۰ گروه سرود شرکت کننده برتر جوایز نقدی از یک تا چهار میلیون اهدا می‌شود.

همچنین بخش تولید شامل آثار تولید شده و آثار جدید با موضوع سردار جنگل است که در این بخش طبق نظر هیئت داوران و تعداد آثار دریافتی، جوایز نقدی از سه تا 10 میلیون تومان به برگزیدگان تعلق می‌گیرد. همچنین به همه گروه‌های شرکت کننده، هدیه یادبود پویش اهدا می‌شود. 

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش از سراسر کشور می‌توانند تا ۸ آذر از طریق سامانه www.sinavaa.com اقدام به ثبت نام کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09332660379 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان  «پویش سرود آوای جنگل» روز جمعه (۱۱ آذر) ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.