برنامه‌های کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار در هفته کتاب و کتاب‌خوانی
برنامه‌هاي کانون زينبيه(س) روستاي خشکرودبار در هفته کتاب و کتاب‌خواني
مدیر کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار؛

برنامه‌های کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار در هفته کتاب و کتاب‌خوانی

کانون زينبيه(س) خشکرودبار از برگزاري مسابقه نقاشي تا افتتاح کتابخانه / هفته کتاب و کتابخواني
شناسه خبر : 42186 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

« سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان، از برنامه‌های متنوع کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) به مناسبت هفته کتاب خبر داد و افزود: در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه، کانون زينبيه(س) مسجد وليعصر(عج) خشکرودبار شهرستان صومعه سرا همزمان با هفته کتاب و کتابخواني طرح هميار کتاب را درراستاي کانون، مسجد، مدرسه اجرا مي کند.

مدیر کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار گفت: در اين طرح کانون زينبيه(س) به عنوان هميار کتاب هفته‌اي يک روز در دبستان شهيد وحداني ۱ حضور می یابد و با معرفي و خواندن کتاب‌هاي مناسب سن کودکان، بستر لازم براي ايجاد علاقه به مطالعه و خواندن کتاب را برای بچه‌های روستای خشکرودبار از سن کودکي و نوجواني فراهم خواهد کرد.

وحدانی گفت: در نظر داریم کتابخانه مسجد را که به همت کانون زينبيه(س) راه اندازی شده با حضور اعضاي کانون و هيات امناء مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار و مسئولين روستايي و شهري رسما افتتاح کنیم.


مدیر کانون زینبیه(س) تصریح کرد: همچنين نمايشگاه کتاب در مسجد براي بازديد دانش آموزان مدارس و اهالي روستا داير خواهد شد.


وی در ادامه این گفت‌وگو افزود: بازديد از کتابخانه عمومي شاندرمن و آشنايي کودکان و نوجوانان با فضاي کتابخانه از جمله برنامه‌هاي کانون در هفته کتاب محسوب می شود.

وی در پایان گفتگو افزود: کانون زینبیه(س) علاوه بر برنامه‌های یاد شده، مسابقه نقاشي با موضوع کتاب را در هفته کتاب و کتابخواني برگزار می‌کند. کودکان و نوجوانان علاقمند مي‌توانند آثار خود را تا پايان ۳۰ آبان ماه در پيام رسان‌هاي گپ، ايتا و تلگرام به شماره ۰۹۱۹۳۶۴۶۴۸۶ ارسال کنند.