اجرای طرح پالایش کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان
اجراي طرح پالايش کتاب در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان

اجرای طرح پالایش کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان

حجت الاسلام والمسلمين حاجتي از اجراي طرح پالايش کتاب در ۲۵ باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان به منظور بازبيني و بروزرساني کتاب‌هاي کانون‌ها خبرداد.
شناسه خبر : 41990 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۲۳

حجت الاسلام والمسلمین «رضا حاجتي» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان،  از اجراي طرح پالايش کتاب در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان خبر داد و افزود: در قالب اين طرح که به مناسبت فرا رسيدن سي‌امين دوره هفته کتاب اجرا خواهد شد، کتاب‌هاي کتابخانه‌هاي مساجد استان بازبيني و بروز رساني مي‌شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با بيان اينکه طرح مذکور در مرحله اول در ۲۵ باب کتابخانه مساجد استان اجرا مي‌شود، تصریح کرد: برخي کتاب‌هاي موجود در کتابخانه‌هاي مساجد فرسوده شده و يا برخي کتب آموزشي و درسي بلااستفاده در قفسه کتاب‌ها موجود است که نياز به‌ تعويض دارند که طي فراخوان اعلام شده به مساجد استان، بروز رساني مي‌شوند.

وي ادامه داد: با جمع‌آوري کتاب‌هاي فرسوده و بلا استفاده از کتابخانه‌هاي مساجد؛ بستر لازم براي تجهيز کتابخانه‌های مساجد به کتاب‌هاي مفيد فراهم مي‌شود.

حجت الاسلام حاجتي تصريح کرد: در این راستا آن دسته از کانون‌هاي مساجد استان گیلان که کتاب‌هاي فرسوده دارند، می توانند تا پايان آبان از طريق تماس با واحد کتابخانه ستاد فهماي گيلان جهت دريافت کتاب‌هاي جديد اقدام کنند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر ۲۴۵ باب کتابخانه در مساجد استان فعاليت مي‌کنند، گفت: این کانون ها می توانند در گام‌ بعدی اجرای این طرح، نسبت به به بروزرساني کتاب‌هاي مساجد خود اقدام کنند.