گرامیداشت وفات شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) در کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار
گراميداشت وفات شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) در کانون زينبيه(س) روستاي خشکرودبار
مدیر کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار؛

گرامیداشت وفات شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) در کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار

وحداني از نمايشگاه فاطمي و معرفي کتاب شهيده قم براي بچه هاي مسجد وليعصر(عج) روستاي خشکرودبار خبر داد و افزود: افزود: سيره زندگي و ويژگي‌هاي شخصيتي و رفتاري آن حضرت بهترين الگو براي دختران مسلمان ايراني است.
شناسه خبر : 41961 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای ( فهما ) از گیلان با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) مقام بسیار بلندی نزد خداوند دارد و مراجع بزرگوار ارزش بی حد و اندازه‌ای به دلیل مقام بلند این بانو قائل هستند.

وحدانی تصریح کرد: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌های در مسجد حضرت ولیعصر(عج) کرده است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) روستای خشکرودبار خاطرنشان کرد: با بضاعتی که داشتیم با برپایی نمایشگاه فاطمی، کتاب هایی در خصوص زندگی و سیره حضرت معصومه(ع) را به معرض نمایش بچه های مسجد گذاشته و کتاب شهیده قم که به زندگانی حضرت معصومه(س) توسط یکی از اعضای کانون  معرفی می شود.

وی افزود: قرائت سوره کوثر و هدیه به روح مطهر آن حضرت از جمله برنامه‌های این کانون است. ان شاءالله در هفته کتاب نیز نمایشگاهی در مدرسه روستا برگزار خواهیم کرد.