دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود
دومين رخداد رسانه‌اي «سردار تا سردار» با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد گيلان برگزار مي‌شود

دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود

رخداد رسانه‌اي «سردار تا سردار» براي دومين سال متوالي و با مشارکت ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 41889 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان گيلان، رخداد رسانه‌اي «سردار تا سردار» امسال براي دومين سال متوالي و با مشارکت ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در هفت بخش ياداشت و سرمقاله، گزارش خبري، تيتر، عکس، گزارش تحليلي، اينفوگرافيک و متن ادبي از امروز(سه شنبه، ۱۰ آبان) آغاز شد.

بر پایه این گزارش: اين رخداد رسانه‌اي که با هدف تبيين سيره سردار جنگل و سردار سليماني برگزار مي‌شود؛ داراي هشت محور «ميرزاکوچک، حاج قاسم و خدمات اجتماعي»، «حاج قاسم، مردم و جبهه‌سازي»، «جايگاه مردم در پيشبرد اهداف نهضت جنگل»، «نقش مردم گيلان در تحقق انقلاب اسلامي»، «نقش گيلانيان در تقويت جبهه مقاومت»، «نقش مردم و جريان‌هاي مردمي در پيشبرد اهداف کشور»، «رسانه و ترويج فرهنگ مقاومت» و‌«رسانه و گسترش خدمات اجتماعي» است.

حجت‌الاسلام والمسلمين «رضا حاجتي» در گفت وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به نکات مشترک شخصيت و سيره شهيد ميرزاکوچک جنگلي و شهيد حاج قاسم سليماني اظهار کرد: ميرزاکوچک جنگلي نماد مقاومت ايران است و همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند، نهضت جنگل مينياتوري از جمهوري اسلامي بود.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان عصر حاضر را عصر روايت دانست و افزود: امروز دشمن از ابزار رسانه براي هجمه به ارزش‌هاي انقلاب و اسلام استفاده مي‌کند و به دنبال قطع کردن تمام پيوندهاي اجتماعي و حبس کردن اذهان انسان‌ها در يک سلول انفرادي است.

وي با تأکيد بر لزوم حضور فعال در فضاي مجازي در راستاي تبيين روايت‌هاي اصيل انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: تقويت پيوندهاي اجتماعي ميان مردم و بهره‌مندي از ظرفيت رسانه براي مقابله هجمه‌هاي جنگ نرم دشمن از مهم‌ترين اقداماتي است که در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است، علاقمندان مي توانند آثار خود را تا ۲۰ آذر به دبيرخانه دومين رخداد رسانه اي سردار تا سردار به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند. اختتاميه دومين رخداد رسانه‌اي سردار تا سردار در دي ماه سال جاري و همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني در رشت برگزار خواهد شد.

  گفتني است، اولين رخداد رسانه‌اي «سردار تا سردار» سال گذشته با شرکت ۲۷۰ اثر از پنج استان کشور برگزار شد.