رهنمودهای مقام معظم رهبری منجر به استمرار و جدیت فعالیت‌های کانون‌ها در مساجد شد
رهنمودهاي مقام معظم رهبري منجر به استمرار و جديت فعاليت‌هاي کانون‌ها در مساجد شد
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س)خشکرودبار؛

رهنمودهای مقام معظم رهبری منجر به استمرار و جدیت فعالیت‌های کانون‌ها در مساجد شد

وحداني،با اشاره به تاثخگير و اهميت گسترش فعاليت‌هاي مسجدي در جامعه گفت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري منجر به استمرار و جديت فعاليت‌هاي کانون‌ها در مساجد شد.
شناسه خبر : 41460 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

«سودابه وحدانی» از مدیران برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان که سال‌هاست در این عرصه مشغول فعالیت است ضمن گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ۱۹ مهر سال ۹۱ طی سخنرانی خود در جمع علما در خراسان شمالی با تبیین جایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد، بر تقویت این مراکز تأثیرگذار تأکید کردند. 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: رهنمودهای حضرت آقا موجب شد تا با جدیت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اجرای برنامه‌ها و فعالیت فرهنگی و هنری در مساجد اقدام کنند و تاکنون توانسته‌ایم در راستای تحقق منویات حضرت آقا گام‌های خوبی برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌هایی در تحقق این رهنمودها در کانون مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد، گفت: در این راستا برنامه‌ها و فعالیت‌هایی در گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فرمایشات مقام معظم رهبری در کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مورد پیش بینی قرار گرفته است.

 

وحدانی تصریح کرد: توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در مدرسه شهید وحدانی، مسابقه دارت و نشست بصیرتی به مناسبت 19 مهرماه از جمله برنامه‌های ما بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: تربیت کودکان و نوجوانان به عنوان آتیه‌سازان در محیط پاک و مقدسی به نام مسجد از عالی‌ترین اعمال صالح است.

 

وی کمبود بودجه و اعتبارات را از آسیب‌های جدی در حوزه فرهنگ و هنر دانست و اظهارکرد: باید حمایت‌های بیشتری از کانون‌های فرهنگی و هنری که اکثر مخاطبانش در رده سنی کوک و نوجوان هستند، شود تا بتوانیم با تقویت آموزه‌های دینی و اسلامی در این قشر به مقابله با توطئه‌های دشمن با هزینه‌های میلیاردیشان بپردازیم.