سبک زندگی قرآنی، برکت و هدایت فکری را به ارمغان می‌آورد
سبک زندگي قرآني، برکت و هدايت فکري را به ارمغان مي‌آورد
نفر برتر رشته اذان در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان؛

سبک زندگی قرآنی، برکت و هدایت فکری را به ارمغان می‌آورد

هنري، با بيان اينکه انس با قرآن در سبک زندگي اسلامي جايگاه والايي دارد، گفت: خير و برکت، آرامش و هدايت فکري ارمغان ارتباط با کتاب خدا در زندگي است.
شناسه خبر : 41447 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

«سینا هنری» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان با اشاره به پایان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» و اعلام نفرات برتر اظهارکرد: به لطف الهی توانستیم در این دور از مسابقات در رشته اذان رتبه نخست را کسب کنم.

 

عضو کانون شهدای گمنام آستارا با بیان اینکه از هشت سالگی تلاوت قرآن را با تشویق پدر و مادرم آغاز کردم افزود: در خانواده‌ای مذهبی متولدشدم و پدرم قاری قرآن بود و تلاوت‌های روزانه وی در منزل موجب شد تا من نیز به همراه پدر به تلاوت بپردازم. از ۱۱ سالگی توسط استاد سید اصغر حسینی در تبلیغات اسلامی به یادگیری مباحث تلاوت قرآن کریم پرداختم.

 

وی که ۲۶ ساله و متولد آستارا است، از قالب لحنی‌ خود در اذان که ابداعی اش گفت و افزود: الگوی من استاد «حسین کرمی» و استاد « سبز علی» بود. ترتیب چینش الحان توسط استاد برجسته بین المللی استاد « محمود لطفی نیا» انجام شد و قبل از شکل‌گیری کامل، اذان بنده از دوستم « محمدرضا نمازی» نفر دوم اذان کشوری اوقاف صورت گرفت.

 

هنری با بیان اینکه در رشته‌هایی مثل قرائت تحقیق وترتیل  نیز فعالیت دارم اذعان کرد: شاکله اصلی شروع فعالیت من در این عرصه از تلاوت قرآن بود.

 

وی به تاثیر اُنس با قرآن مجید در زندگی‌اش پرداخت و با بیان اینکه انس با قرآن در سبک زندگی اسلامی جایگاه والایی دارد اظهارکرد: انس با کتاب بی‌همتای الهی خیر و برکت را در زندگیم به ارمغان آورد، آرامش، هدایت فکری، نحوه صحیح زندگی و گام برداشتن در مسیر اسلام از تاثیرات مثبت زندگیم بود، در واقع قرآن زندگیم را ساخت وخدا را از این بابت شاکر هستم. 

 

هنری با قدردانی از اساتیدش « سیداصغر حسینی»، «فرهاد فلاح‌پور»، «حاج محمد فلاح پور»، «حاج محمود لطفی‌نیا»، «احمد ابوالقاسمی»، «پناهی» و استاد «سادات فاطمی» گفت: از کانون‌های مساجد گیلان، اوقاف و تمامی سازمان‌هایی که در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در همه جهات بالاخص در برگزاری مسابقات و محافل قرآنی قدم  برمی‌دارند، تشکر می‌کنم.

 

وی با قدردانی از همسرش در تشویق ادامه راه و پیگیری امور اذعان کرد: امیدوارم در این مسیر قدم‌های بیشتری بردارم و در ترویج فرهنگ قرآن در شهرستان، استان و کشورم موثر باشم.