وحدت مسلمانان مانع اهداف شوم دشمنان اسلام است
وحدت مسلمانان مانع اهداف شوم دشمنان اسلام است
مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان

وحدت مسلمانان مانع اهداف شوم دشمنان اسلام است

حجت الاسلام رضواني‌نژاد با اشاره به هراس دشمن از وحدت ميان جوامع اسلامي گفت: استکبار جهاني وحدت مسلمانان را مانعي براي رسيدن به اهداف شومش مي‌داند و با تحريک تعصبات نژادي و فرقه‌اي درصدد اختلاف افکني است.
شناسه خبر : 41339 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۰

حجت الاسلام والمسلمین« محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان  با تبریک هفته وحدت و با اشاره به هراس دشمن از وحدت میان جوامع اسلامی گفت: استکبار جهانی وحدت مسلمانان را مانعی برای رسیدن به اهداف شومش می‌داند و با تحریک تعصبات نژادی و فرقه‌ای درصدد اختلاف افکنی است. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ایجاد اختلاف بین تسنن و تشیع  و دامن زدن به اختلافات قومی و جناحی حربه دشمن جهت نفوذ در جوامع اسلامی است اذعان کرد: پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگيز موجب به هدر رفتن سرمايه‌ها و استفاده دشمن از اين اختلافات و نفوذ آنان به درون جامعه اسلامی می‌شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری جشن‌های هفته وحدت در مساجد گیلان به‌ ویژه مساجد غرب استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح تلاوت قرآن کریم، انتشار بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت پیامبر مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت در شبکه‌های اجتماعی و نیز تولید متن، دل نوشته، عکس، نقاشی، شعر و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری نشست سیاسی و بصیرت افزایی، سخنرانی در مساجد از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد استان گیلان در هفته وحدت است.

 وی با بیان اینکه هموطنان اهل سنت کشور در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حضور فعال داشته و شهدای بسیاری تقدیم اسلام کرده‌اند اذعان کرد: ديدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت به منظور دلجويی و تفقد از آنها از جمله ویژه برنامه‌ها است. 

رضوانی‌ نژاد از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت در غرب گیلان که اهل تسنن و تشیع با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند خبرداد و اظهارکرد: بازديد از كانون‌ها و كتابخانه‌های مساجد اهل سنت، ديدار و گفتگو با منتخبين كانون‌های مناطق سنی نشين، تجليل و تقدير از فعالان و برادران اهل سنت عضو كانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ديدار با ائمه جمعه اهل سنت از جمله برنامه‌های هفته وحدت در مساجد استان است.

09:51