کسب مقام اولی 2 تن از اعضاء کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان
کسب مقام اولي 2 تن از اعضاء کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان در پانزدهمين دوره مسابقات مدهامتان

کسب مقام اولی 2 تن از اعضاء کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان

2 تن از اعضاء کانو‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گيلان در پانزدهمين دوره مسابقات سراسري مدهامتان موفق به کسب مقام اولي شده اند.
شناسه خبر : 41261 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گیلان؛ 2 تن از اعضاء کانون‌های مساجد استان گیلان در مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان موفق به کسب رتبه اول شده اند.

بر اساس این گزارش پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد شامگاه سه‌شنبه، ۱۲ مهرماه در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد. در این دوره حدود ۱۵۰ نفر از سراسر کشور در بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۶ سال در این مرحله به رقابت پرداختند که «سینا هنری» از کانون شهدای گمنام آستارا، «حسن جعفرپور» از کانون شهید تندرو رشت، «اسماعیل حسن پور» از کانون محبان‌القرآن لاهیجان و « مصطفی گلی‌پور ماشکی» از کانون مکتب الرسول(ص) لنگرود به ترتیب در رشته‌های اذان، حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل(تلاوت نور) از استان گیلان به این مرحله راه پیدا کردند.

این گزارش می‌افزاید: «سینا هنری» از کانون شهدای گمنام آستارا در رشته اذان ، «حسن جعفرپور» از کانون شهید تندرو رشت در رشته حفظ کل موفق به کسب مقام اولی شده اند.

گفتنی است اختتامیه این دوره از مسابقات عصر ام۰روز پنج شنبه(14 مهرماه ) در شیراز برگزار شد.