اجتماع بزرگ رضوی امت شهید پرور در مقابل مسجد امام موسی کاظم(ع) سبزه میدان رشت
اجتماع بزرگ رضوي امت شهيد پرور در مقابل مسجد امام موسي کاظم(ع) سبزه ميدان رشت

اجتماع بزرگ رضوی امت شهید پرور در مقابل مسجد امام موسی کاظم(ع) سبزه میدان رشت

اجتماع بزرگ رضوي امت شهيد پرور در مقابل مسجد امام موسي کاظم(ع) سبزه ميدان رشت صبح امروز( ۵ مهرماه) در محکوميت هتک حرمت اغتشاشگران نسبت به ساحت مقدس مسجد در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 41054 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش ستاد رسانه اي (فهما) از استان گيلان؛ اجتماع بزرگ مردم فهيم و ولائي شهر رشت صبح امروز سه‌شنبه 5 مهرماه همزمان با شهادت امام رضا(ع) در محکوميت اقدامات هنجارشکنانه اخير و توهين به مقدسات در مقابل مسجد امام موسي کاظم(ع) سبزه ميدان رشت در حال برگزاري است.


با توجه به اینکه مسجد پایگاه شکل‌گیری انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر دشمنان بوده و به عبارتی دیگر سنگر حفظ و تداوم این انقلاب و کانون بصیرت افزایی در جامعه به شمار می‌رود و دشمنان بارها با توطئه‌های مختلف در حوادث و فتنه‌های گوناگون چون فتنه سال ۸۸ و تخریب و آتش سوزی مسجد لولاگر، دشمنی خود را با این اماکن مقدس و دین اسلام به اثبات رسانده‌اند،  مسجد امام موسي کاظم(ع) سبزه ميدان رشت در ۳۰ شهريور ماه مورد هتک حرمت واقع شد.


در اين مراسم مردم در عزای امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به سینه زنی و عزاداری پرداختند.


در این اجتماع بزرگ که برخي از مسولين مانند استاندار، فرماندار، برخي از مقامات قضايي، انتظامي و همچنين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد رشت حضور دارند.


پس از پایان این اجتماع و قرائت قطعنامه، نماز جماعت ظهر و عصر نیز برگزار خواهد شد.