موکب شهدای موبندان میزبان عزاداران حسینی در ایام اربعین بود
موکب شهداي موبندان ميزبان عزاداران حسيني در ايام اربعين بود

موکب شهدای موبندان میزبان عزاداران حسینی در ایام اربعین بود

منفرد از برپايي موکب شهداي موبندان به مناسبت ايام اربعين حسيني(ع) در ميدان امام حسن مجتبي(ع) شهرستان لنگرود خبر داد.
شناسه خبر : 40875 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۸

« سید ابوطالب منفرد » در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان، از برپایی موکب شهدای موبندان به مناسبت اربعین حسینی(ع) خبر داد و افزود: موکب شهدای موبندان از روز چهارشنبه 23 شهریور ماه به مدت چهار روز میزبان عزاداران حسینی(ع) بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای موبندان شهرستان لنگرود اظهار داشت: موکب شهدای موبندان به همت هیئت امناء بقعه متبرکه آقا سیدجواد موبندان، شورای اسلامی، گروه جهادی و پایگاه مقاومت شهدای موبندان، در میدان امام حسن مجتبی(ع) از عزاداران حسینی(ع) با توزیع شربت، چای، کیک، نهار، وعده صبحانه، عصرانه، شام، سیب زمینی سرخ شده ، آش نذری  و... پذیرایی کرد.

وی با بیان اینکه درروز اربعین حسینی(ع)  نیز با کمک خیرین ۵۰۰ پرس صبحانه  و 400 پرس نهار، تهیه و بین عزاداران حسینی توزیع شد، خاطرنشان ساخت: موکب شهدای موبندان در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام حسن مجتبی(ع) لنگرود می‌کند.

گفتنی است؛ وی به همراه خانواده خود برای شرکت در اربعین حسینی(ع) به مدت یک‌هفته در عتبات عالیات به سر برده و بعد از عزیمت از این سفر، اقدام به برپایی موکب کرد.