نخستین کنگره بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود
نخستين کنگره بين‌المللي ميرزا کوچک جنگلي در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود
با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گیلان؛

نخستین کنگره بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان گيلان به همراه برخي مديران کانون مساجد گيلان در نخستين کنگره بين المللي ميرزا کوچک شرکت مي کنند.
شناسه خبر : 40469 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان گيلان، نخستين کنگره بين المللي ميرزا کوچک جنگلی امروز چهارشنبه( ۹ شهريور ماه) با بيش از ۷۰ عنوان برنامه فرهنگي، هنري و توليد محتوا در بخش‌هاي و سمعي و بصري و گردشگري امروز چهارشنبه 9 شهریور ماه با حضور مدیر، تنی چند از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان و همچنین تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در برج میلاد تهران برگزار می شود.

«رضا ثقتی» در مورد این کنگره اظهار کرد:  برگزاري ۴ اجلاسيه در برج ميلاد، قم، عراق و تالار مرکزي رشت از مهمترين برنامه‌هاي در دستور کار اين کنگره است.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان گفت: مقامات کشوري و لشگري و چهره‌هاي برجسته فرهنگي و هنري و اعضاي شوراي فرهنگ عمومي و شوراي سياستگذاري از گيلان در اين اجلاسيه‌ها حضور و سخنراني خواهند داشت. رونمايي از چند رويداد اين کنگره و تجليل از چهره‌ها و شخصيت‌هايي که به بازشناسي شخصيت ميرزا و نهضت جنگل کمک کرده اند بخشي از برنامه‌هاي اولين اجلاسيه کنگره ميرزا است.

وی تصريح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي معرفي و بازشناسي الگو‌هاي ماندگار همچون شهيد ميرزا کوچک را براي نسل جوان در دستور کار خود قرار داده است.

گفتني است؛ مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان و برخي از مديران کانون هاي استان در اين برنامه شرکت خواهند کرد.