مسابقه فرهنگی« بچه‌های مسجد» همزمان با روز جهانی مسجد به همت کانون زینبیه (س) برگزار می‌شود
مسابقه فرهنگي« بچه‌هاي مسجد» همزمان با روز جهاني مسجد به همت کانون زينبيه (س) برگزار مي‌شود

مسابقه فرهنگی« بچه‌های مسجد» همزمان با روز جهانی مسجد به همت کانون زینبیه (س) برگزار می‌شود

وحداني گفت: کانون به مناسبت روز جهاني مسجد مسابقه اي با عنوان«بچه هاي مسجد» را برگزار مي کند. اين مسابقه در قالب شعر، دلنوشته، نقاشي و نيز عکس‌هاي مسجدي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 40099 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

« سودابه وحدانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با تاکید بر کارکرد اجتماعی و فرهنگی مسجد  گفت: مسجد نقش بسزایی در همبستگی، همدلی مسلمانان با یکدیگر دارد . مسلمانان در صفوف بهم پیوسته نمازهای جماعت شرکت می‌کنند با هم آشنا و از حال و احوال هم با خبر می‌شوند و در قالب فعالیت‌های جهادی به نیازمندان کمک می‌کنند از طرف دیگر مسجد سنگرمهمی برای جهاد تببین است و ائمه جماعات، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت  بسیج می‌توانند با همکاری هم جوانان را جذب مساجد کرده و ارزش‌های دینی و انقلابی را ترویج  کنند .

مدیر کانون فرهنگی هنری زينبيه(س) مسجد وليعصر(س) روستاي خشکرودبار گفت: کانون  به مناسبت روز جهاني مسجد مسابقه اي با عنوان«بچه هاي مسجد» را برگزار مي کند. اين مسابقه در قالب شعر، دلنوشته،  نقاشي و نيز عکس‌هاي مسجدي برگزار مي‌شود.

 

وی افزود:  آخرين مهلت ارسال آثار تا روز يک‌شنبه 5 شهريور ماه سال جاري است و علاقه مندان مي‌توانند تصاوير آثار خود را به شماره 09193646486 در پيام رسان واتس اپ ارسال نمايند.

 

وحدانی اذعان داشت: شرکت عموم در اين مسابقه آزاد است و به ۳ نفر از شرکت کنندگان جوايزي به رسم يادبود اهداء خواهد شد.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) روستای خشکرودبار شهرستان صومعه سرا از زمان شیوع کرونا تا کنون با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی توالنسته است مسابقات فرهنگی متعددی را در مناسبت‌های مختلف برگزار کند و این مسابقات با اقبال عمومی در سطح کشور روبرو شده است.