1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان گیلانی توزیع می‌شود
1200 بسته گوشت قرباني بين نيازمندان گيلاني توزيع مي‌شود

1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان گیلانی توزیع می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان از توزيع چهاردهمين مرحله توزيع گوشت قرباني به مناسبت ايام ذي‌الحجه بين نيازمندان با محوريت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 39522 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

حجت الاسلام « محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان گیلان، از توزیع چهاردهمین مرحله توزیع گوشت قربانی به مناسبت ایام ذی‌الحجه بین نیازمندان با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد و اظهار کرد: توزیع این بسته‌های گوشت قربانی در قالب کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد به نیازمندان صورت می‌گیرد.
 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به تداوم خدمات جهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با ادامه شیوع کرونا به نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری افزود: در این مرحله که همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است حدود ۲ تن گوشت بین نیازمندان گیلانی توزیع می‌شود.
 
 
رضوانی نژاد  با بیان اینکه طرح اهدای بسته‌های گوشت قربانی به‌منظور تامین رفاه حال محرومان با همکاری برنامه تلویزیونی به سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم اجرا می‌شود افزود: در این مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان توزیع شد.
 
وی اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی ۱۴مرحله حدود ۲۸ تن گوشت قربانی در اختیار کانون‌های مساجد برای توزیع بین نیازمندان شناسایی شده قرار گرفته است.