گرامیداشت دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری «نسیم حیات‌» چوکام
گراميداشت دهه امامت و ولايت در کانون فرهنگي هنري «نسيم حيات‌» چوکام

گرامیداشت دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری «نسیم حیات‌» چوکام

حجت الاسلام هوشيار، با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري نسيم حيات چوکام از توابع شهرستان رشت در دهه امامت و ولايت گفت: اين برنامه‌ها با همکاري ستاد برگزاري غدير چوکام برگزار مي شود.
شناسه خبر : 39253 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

حجت الاسلام والمسلمین« مجتبی هوشیار » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان؛ از برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت  در مسجد جامع بخش مرکزی چوکام خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری ستاد برگزاری بخش چوکام در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

                                              https://s6.uupload.ir/files/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%862_kh9y.jpg

مدیر کانون نسیم حیات چوکام افزود: مراسم جشنی در شب عید غدیر خم همراه با سخنرانی حجت الاسلام انصاری، حاج یاسین تبریزی نژاد همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و نورافشانی همزمان با شب عید غدیر در حیاط  مسجد جامع چوکام برگزار می شود. همچنین ایستگاه صلواتی در شب و روز عید غدیر برای پذیرایی از مردم برپا می‌شود.


وی افزود: مراسم جشن دیگری در روز دوشنبه 27 تیر ماه برگزار می‌شود و به همت ستاد غدیر بخش چوکام هزار وعده غذا در این برنامه توزیع می‌گردد.

                                          https://s6.uupload.ir/files/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%861_q66z.jpg

فرزاد شادمان  که یکی از اعضای فعال کانون نسیم حیات چوکام، عضو هیئت امناء مسجد جامع چوکام و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)  است از برگزاری مراسم  گرامیداشت روز عفاف و حجاب  در روز گذشته( چهارشنبه 22 تیر ماه) خبرداد و افزود: این مراسم همزمان با ایام دهه ولایت با برنامه‌های متنوع و با حضور هنرمندان صدا و سیما (گروه ستارگان شمال) و سخنرانی حجت الاسلام احمد کیماسی عصر روز گذشته  در محوطه بازجنب مسجد جامع چوکام برگزار شد.

                                            https://s6.uupload.ir/files/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%863_v866.jpg

                                           
وی از برگزاری نمایشگاه طرح  اسوه با 18 غرفه برای ارائه عملکرد و دستاورد‌های 3‌ساله پایگاهای مساجد و محلات بخش چوکام خبر داد و افزود: این نمایشگاه در جنب مسجد جامع بخش مرکزی چوکام و در راستای ارائه عملکرد پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران در قالب عکس، فیلم، هنرهای دستی و تجسمی و تولیدات خانگی در معرض دید عموم قرار گرفته است و غرفه‌هایی در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات مختلف فرهنگی و هنری ، صنایع دستی در این نمایشگاه‌ها مستقر هستند. این نمایشگاه  از 21 تیر ماه آغاز به کار کرده است و تا 23 تیر ماه ادامه دارد.

                                                https://s6.uupload.ir/files/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%864_ik2c.jpg

                                                 https://s6.uupload.ir/files/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%869_x6rw.jpg