طرح غنی سازی اوقات فراغت در مسجد جامع تولم شهر صومعه سرا
طرح غني سازي اوقات فراغت در مسجد جامع تولم شهر صومعه سرا
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولم‌شهر؛

طرح غنی سازی اوقات فراغت در مسجد جامع تولم شهر صومعه سرا

سيد عباس طبائي از برگزاري طرح اوقات فراغت « آسماني‌ها» در مسجد جامع تولمشهر خبر داد و افزود: طرح غني سازي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري فاطميه(س) از اول تيرماه در اين مسجد آغاز شده است.
شناسه خبر : 39230 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

« سید عباس طبائی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان؛ از برگزاری طرح اوقات فراغت « آسمانی‌ها» در مسجد جامع تولمشهر خبر داد و افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) از اول تیرماه در این مسجد آغاز شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولم‌شهر افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و احکام، آموزش اذان و مکبری، آموزش سرود، مهارت icdl ، آموزش چرتکه، آموزش ریاضی، آموزش نظامی، فوتبالدستی و کاراته از جمله برنامه‌ها است.

                                           https://s6.uupload.ir/files/%D8%B7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C_7cy9.jpg
 
وی گفت: فوتبال رایانه‌ای، فوتبال گل کوچک، شنا، پینگ‌پنگ، فوتسال، والیبال، اردو و دارت از دیگر برنامه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.
 
طبایی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در طرح‌ اوقات فراغت آسمانی‌ها می‌توانند به کانون‌ فرهنگی و هنری فاطمیه مسجد جامع تولم‌شهر مراجعه و یا با شماره‌های 09225489937 و 09115049299 تماس حاصل کنند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولم‌شهر، هدف از اجرای این طرح را شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد دانست و بیان کرد: با توجه به ایام تعطیلی مدارس، استقبال نوجوانان و جوانان از برنامه‌های کانون‌ها به اوج خود می‌رسد.

طبایی با بیان اینکه تشویق و ترغیب سنین پایین جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان به مساجد از محورهای اصلی فعالیت کانون فرهنگی هنری فاطمیه است اظهار کرد: نگاه ما به اوقات فراغت تنها محدود به ایام تابستان نیست، برنامه‌های کانون فرهنگی هنری فاطمیه در راستای جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به مساجد در طول سال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار می‌شود.