اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) روستای خشکرودبار
اعلام برنامه‌هاي دهه امامت و ولايت در کانون فرهنگي هنري زينبيه(س) روستاي خشکرودبار

اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) روستای خشکرودبار

وحداني، از حضور پر شور کودکان و نوجوانان در برنامه‌هاي دهه امامت و ولايت خبر داد و گفت: اين روزها مسجد وليعصر(عج) شاهد صحنه‌هاي بسيار زيبا از مشارکت بچه‌هاي مسجد در برنامه‌هاي دهه ولايت و امامت است.
شناسه خبر : 39176 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

« سودابه وحدانی » در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان؛ از برگزاری مراسم جشن عید غدیردر مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار از توابع شهرستان صومعه‌سرا خبر داد.


مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: عید غدیرخم فرصتی ارزشمند و مغتنمی برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ  غدیر در تاریخ اسلام است و از طرفی با برگزاری جشن‌های مفید و ارزشی، می‌توان نشاط دینی را در جامعه نهادینه کرد.


وی از آذین بندی داخل و بیرون مسجد و کانون خبر داد و گفت: از چند روز پیش به کمک بچه‌های مسجد فضاسازی و تزیین مسجد را انجام داده ایم و در هر روز از روزهای دهه ولایت و امامت برای بچه‌های مسجد برنامه‌های متنوع و شادی را اجرا می‌کنیم.

                                        https://s6.uupload.ir/files/%D8%B7%D9%86%D8%A7%D8%A8_%DA%A9%D8%B4%DB%8C_-_%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87_ohki.jpg


وحدانی افزود: مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی، جشن بادکنک همراه با پیاده‌روی خانوادگی از مسجد تا پارک ساحلی، معرفی کتاب غدیر، از برنامه‌های این روزهاست که در حال اجراست.

                                          


مدیر کانون زینبیه(س) به مسابقه نقاشی« سفیران غدیر » اشاره کرد و گفت:  برگزاری این مسابقه از برنامه‌های شاخص کانون در دهه ولایت و امامت است، که در راستاي گراميداشت و تبليغ عيد غدير( ویژه کودکان و نوجوانان) برگزار مي شود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا عيد سعيد غدير مي باشد و به زيباترين نقاشي به رسم ياد بود جايزه اي اهداء خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به شماره 09193646486 ارسال کنند.


وحدانی تصریح کرد:  جشن عید آسمانی، تکریم سادات روستا، اطعام غدیر در مسجد و برگزاری جشن روز عید غدیر همراه با مولودی خوانی و اجرای دکلمه و سرود توسط کودکان کانون با محوریت غدیر از دیگر برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت است.


مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار از حضور پر شور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های کانون  خبر داد و گفت: بچه‌های مسجد از برنامه‌های دهه ولایت و امامت استقبال بسیار خوبی کرده اند و این روزها مسجد ولیعصر(عج) شاهد صحنه‌های بسیار زیبای مشارکت بچه‌ها در برنامه‌های دهه ولایت و امامت است.

                                             https://s6.uupload.ir/files/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AA_-_%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87_9pyu.jpg