جشن عیدغدیرخم در مسجد آقا سیدحسن دارسازی رشت برگزار می‌شود
جشن عيدغديرخم در مسجد آقا سيدحسن دارسازي رشت برگزار مي‌شود

جشن عیدغدیرخم در مسجد آقا سیدحسن دارسازی رشت برگزار می‌شود

فلاح، از برگزاري‌ جشن‌هاي دهه امامت و ولايت در مسجد آقا سيدحسن دارسازي رشت خبر داد.
شناسه خبر : 39154 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

« ایران فلاح » در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گیلان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) دارسازی رشت برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری  فاطمه زهرا(س) مسجد آقا سيدحسن دارسازي رشت افزود: به مناسبت این دهه مبارک فضای بیرونی و داخلی مسجد و کانون فرهنگی هنری آذین بندی و چراغانی شده است.
 
وی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی « یک نقاشی بکش یک جایزه بگیر» ( ویژه کودکان و نوجوانان)، مسابقه دلنوشته( ویژه همه گروههای سنی)، مسابقه تزئین منزل یا محل کار با نصب پرچم،  و برگزاری مراسم سه جشن مجزا با عنوان «جشن‌های آفتاب» غدیراز جمله برنامه‌های این کانون در دهه امامت و ولایت است.

ایران فلاح در ادامه گفتگو افزود: کانون  کانون فرهنگی هنری  فاطمه زهرا(س) مسجد آقا سيدحسن دارسازي رشت در راستای ترویج فرهنگ غدیر، جشن‌های دهه ولایت و امامت را در روز شنبه  ۲۵ تیر ماه جشنی(ویژه کودکان)، در روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه( ویژه دختران و بانوان) برگزار می کند.


 وی افزود: جشنی دیگر ویژه خانوادها  در روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه برگزار خواهیم کرد و در این مراسم  از منتخبین مسابقات آفتاب غدیر و فعالان قرآنی تقدیر و تجلیل می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) مسجد آقا سيدحسن دارسازي رشت خاطرنشان کرد: عید غدیر خم فرصت بسیار مغتنمی است تا نسل جوان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) شناخت عمیق پیدا کنند و با فلسفه عید غدیر خم در تاریخ اسلام آشنا شوند.